Суббота, 27.05.2017, 22:22
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Модератор форума: migrat, ZMEI, alabam, OLD1966 
Форум » общий раздел » escooter @ ebike » Проблеми з МК 60В 450ВТ (Прохання допомогти виявити несправність у Електровелосипеда)
Проблеми з МК 60В 450ВТ
zevs0812Дата: Четверг, 31.03.2016, 19:31 | Сообщение # 1
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 210
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Шановні колеги, знатоки або можливо у когось були такі симптоми на Електротранспорті, допоможіть виявити причину несправності Електровелосипеда Benlin XCG 60V 450W (що на аватарці).

Проблема, наступного характеру:

На старті при повороті ручки газа в МК, чути секундний стук і дальше тишина таке враження, що МК щось тримає і воно не хоче крутитися, а також на підйомах починає дьоргатися, через декілька ривків його може попустити, а може і з місця не зрушити.
Коли прокрутивши педалями ~ 5-10м - МК начинає працювати або коли викл/вкл замок запалювання, деколи домопагає. Також були випадки, коли МК переставало реагувати на ручку газу під час руху.

На холостому ході при підвішеному МК, все працює нормально! 

Знявши пластик. Попереключав спочатку всі роз'єми, конектора. Заміряв напругу живлення на ручці газу та на сигнальному (0-4,2В), також провірив на конекторі датчиків хола (5-ть проводів), на кожній із фаз відносно мінуса, при легкому прокручуванні МК на кожній із фаз напруга міняється від 0 до 5В, що якоби свідчить, що теоретично датчики хола - справні.!?

Також відключав датчики від ручок гальмування, прочитавши в інтернеті, але вони не причому!

Розбирав контроллер, думав, що можливо Мосфет пробитий або ще якесь пошкодження буде візуально видно, але там все красиво виглядає.

Думав, що АКБ вже гаплик, хоча на АКБ, а їх там 5-ть (тяговий свинець 12А/h), то напруга на трьох акумах - 13,34В на двох акумах - 13,29В. Ємність не міряв. Але просадка при старті - не велика з 65В, напруга просідає до 62В.

Насторожує стук в МК.
Якщо дохлий АКБ, і не тримає під навантаженням струм розряду, то чуму присутній стук в МК!?
А можливо, що десь магніт відколовся чи одна із фаза пробиває на корпус ???

Все б можливо стало зрозуміло, якщо б розібрати МК. Але батько на ньому їздить на роботу, сказав мені, що пока їде, то нехай їздить!

В чому може бути причина??? Чи все ж таки один із датчиків поганий!?
 
i8086Дата: Четверг, 31.03.2016, 19:54 | Сообщение # 2
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1859
Репутация: 21
Статус: Оффлайн
Швидше за все один з датчиків Холла нечітко імпульси дає. Стук в МК - це не стук, а імпульс струму через обмотку, далі якщо контролер не бачить зміни сигналу на датчиках Холла, то відключає фази, щоб нічого не згоріло. Як МК крутиться від руки? Чи не відчувається значний опір, скрежет, стук і т.д.

А ось з розколотим магнітом теж таке може бути, замикання фази на корпус навряд чи може бути...


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Четверг, 31.03.2016, 20:04 | Сообщение # 3
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 210
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
Як МК крутиться від руки? Чи не відчувається значний опір, скрежет, стук і т.д.

Від руки все ок, нічого з вище перечисленого, як і на холостому ході!
 
i8086Дата: Четверг, 31.03.2016, 20:20 | Сообщение # 4
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1859
Репутация: 21
Статус: Оффлайн
тимчасово підкиньте другий контролер і спробуйте.

57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Четверг, 31.03.2016, 20:33 | Сообщение # 5
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 210
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Цим напевно займуся літом, коли буду у відпустці! На крайняк переставлю МК з Електроальфи на Бенлін. А на Електроальфу щось потужніше поставлю!
 
i8086Дата: Четверг, 31.03.2016, 21:00 | Сообщение # 6
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1859
Репутация: 21
Статус: Оффлайн
на електроальфу кромотор і контроллер від Адаппто міні-е biggrin Тоді точно не будите скаржитись на малу потужність і показометри всі будуть

57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Четверг, 31.03.2016, 21:28 | Сообщение # 7
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 210
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Та я б з радістю  biggrin але на жаль фінансово не потягну такий комплект sad . Я в же думав, якщо поставити на Електроальфу педалі biggrin , то проблем би не було і з теперішнім МК.
 
i8086Дата: Пятница, 01.04.2016, 09:16 | Сообщение # 8
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1859
Репутация: 21
Статус: Оффлайн
Да-да, педалі на Альфу, ДПСників веселити, педалі є, значить велосипед (правда важкий). Хоча, їх уже нічим не здивуєш, вони знають як виглядає електровелосипед/скутер.

57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Пятница, 01.04.2016, 12:34 | Сообщение # 9
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 210
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Щодо ваги то Електровелосипед "Бенлін" 70 кг з АКБ (який займає 24 кг). Електроальфа - 50 кг без акб +13,5 кг АКБ. Це без врахування кріплення для Акамулятора. Із кріплення, думаю Електроальфа теж буде ~ 70 кг.
 
SemivosaДата: Воскресенье, 01.05.2016, 22:11 | Сообщение # 10
Рядовой электротранс
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
zevs0812, можливо якась  з фаз,або проводів відходить,а коли ви підвішуете велик,провід знову контачить.

Ремонт сварочных инверторов 0633841024

Сообщение отредактировал Semivosa - Воскресенье, 01.05.2016, 22:11
 
КохаДата: Воскресенье, 01.05.2016, 23:16 | Сообщение # 11
Лейтенант электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 53
Репутация: 3
Статус: Оффлайн
zevs0812, привет.
А ПАС у Вас есть? Может он чудит.
А как Папа ездит с такими проблемами?
Если бы магнит оторвало, то он бы стерся или раскрошился.
Насчёт стука - может биение на шпонке, в дропах, подшипники.
Нужно все проверить и подключать заведомо исправные запчасти.


1квт конхис 48v скоростной, контроллер 28а 48-60в 800 ватт; LiFePo4 А123 20 A/ч,
скорость до 50 км/ч, дальность до 40 км.

Электротранспорт - это когда ездишь сейчас, а платишь в конце месяца.
 
maksДата: Понедельник, 02.05.2016, 04:27 | Сообщение # 12
Майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 92
Репутация: 3
Статус: Оффлайн
В моем такое было. Пропадает контакт в раземе датчиков холла от вибрации.
Можно проверить постучавши по разему ключем в подвешеном состоянии колеса.
Лечится проматыванием разема скотчем к раме велисипеда.
Обычно это бывает с теми контоллерами которые работают с датчиками и без, в момент перехода слышен стук в двигателе. Тогда он и при вынутом раземе будет работать.
 
zevs0812Дата: Понедельник, 02.05.2016, 12:57 | Сообщение # 13
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 210
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Всіх, вітаю зі святом Пасхи! Христос Воскрес!!!

Цитата Semivosa ()
zevs0812, можливо якась  з фаз,або проводів відходить,а коли ви підвішуете велик,провід знову контачить.

Я, також вважаю, що проблема в контакті (фазних проводів або датчиків)!

Цитата Коха ()
zevs0812, привет.А ПАС у Вас есть? Может он чудит.
А как Папа ездит с такими проблемами?
Если бы магнит оторвало, то он бы стерся или раскрошился.
Насчёт стука - может биение на шпонке, в дропах, подшипники.
Нужно все проверить и подключать заведомо исправные запчасти.

ПАС, є! Навряд це він чудить. Батько, вже звик до такої поведінки - Бенліна)) Якщо взагалі не хоче їхати, допомагає - виключення та включення Електровелосипеда!

Нещодавно, батько їхавши на роботу, і в дорозі Бенлін виключився, де уже не включався, ні з ключа, а ні з пульта. Батько доїхав на педалях, благо їхати залишилося не далеко!
Я, зразу думав, що розрядився акумулятор, але замірявши напругу на акумуляторі, все гаразд (65В). Від'єднавши фазні провода і датчики холла, Бенлін включився! Можливо, щось коротнуло і контролер пішов у захист!? Під'єднавши знову фазні та датчики, Бенлін їздив почті весь день без проблем, потім знову глюк(((( 

Тому вважаю, що проблема у контактах, десь відходить при вібрації. Можливо навіть поганий контак у самому МК (в середені) на тих же проводах або датчиках. 

Цитата maks ()
В моем такое было. Пропадает контакт в раземе датчиков холла от вибрации.Можно проверить постучавши по разему ключем в подвешеном состоянии колеса.
Лечится проматыванием разема скотчем к раме велисипеда.
Обычно это бывает с теми контоллерами которые работают с датчиками и без, в момент перехода слышен стук в двигателе. Тогда он и при вынутом раземе будет работать.

Думаю, що maks - правий і причина в контакті! Бо не може бути, що один день їздить нормально, потім глючить, потім знову - нормально! Сьогодні, батько їздив, сказав, що все ОК!

Тому спочатку, займуся роз'ємами, якщо не допоможе, розберу МК!

На фазні провода, хочу поставити, ось такий роз'єм -

МT60 http://evel.ua/catalog/aksessuari/provoda-i-razemi/razem-mt60/
Прикрепления: 4237734.jpg(18Kb)
 
Форум » общий раздел » escooter @ ebike » Проблеми з МК 60В 450ВТ (Прохання допомогти виявити несправність у Електровелосипеда)
Страница 1 из 11
Поиск: