Пятница, 26.05.2017, 04:38
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Модератор форума: migrat, ZMEI, alabam, OLD1966 
Форум » общий раздел » escooter @ ebike » Мото електрика на електобайк
Мото електрика на електобайк
ElectroSportДата: Среда, 19.10.2016, 21:58 | Сообщение # 1
Майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 93
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
Щоб електробайк став повноцінним транспотним засобом його потрібно обладнати світло і звуковими приладами.
Використання фар, стопів,поворотів, сигналів зробить рух на електобайку по дорогах загального призначення більш комфортним і безпечним.
Є три варіанти підключення.
1. Підключити мото електро прилади до АКБ через понижуючий конвертер з 48V, 60V до 12V DC DC.
2. Підлючити мото електро прилади до додаткової АКБ 12V.
3. Використання універсальних 12-80В електро приладів.

Поаналізую ці три способи, їх приблизний бюджет, плюси і мінуси.
1.Конвертер з 48V,60V до 12V DC 260грн, фара 350 грн., поворотники світлодіодні 12В 4шт 300 грн.,реле поворотів 50грн., задній стоп габарит 250 грн.,
сигнал 130 грн., блок перемикачів (світло, сигнал, повороти) 120 грн. Всього бюджет складе близько 1500 грн.
Плюси: великий вибір мото комплектуючих
Мінуси: додатковий елемент в електро мережі

Прикрепления: 2661999.jpg(61Kb) · 9466952.jpg(106Kb)


Сообщение отредактировал ElectroSport - Среда, 19.10.2016, 22:06
 
ElectroSportДата: Среда, 19.10.2016, 22:04 | Сообщение # 2
Майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 93
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
2.Батарейка Turnigy 2200mAh 3S Lipo Pack 350 грн., зарядний пристрій 12В 2А 100грн., фара 350 грн., поворотники світлодіодні 12В 4шт 300 грн.,реле поворотів 50грн., задній стоп габарит 250 грн.,
сигнал 130 грн., блок перемикачів (світло, сигнал, повороти) 120 грн. Всього 1650
Плюси: великий вибір мото комплектуючих, автономне живлення електро приладів
Мінуси: додатковий елемент в електро мережі, необхідність заряджати окремо два аккумулятори, цей варіант найбільш дорогий

Прикрепления: 1345864.jpg(73Kb) · 7204416.jpg(48Kb)
 
ElectroSportДата: Среда, 19.10.2016, 22:10 | Сообщение # 3
Майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 93
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
3.Фару можна встановити 12- 80В або звичайну мото фару з гніздом Н4 і світлодіодною лампою H4 Led Motorcycle Headlight COB Led 6-80V 1000LM дальнє/ближнє світло - 300грн,
задній стоп універсальний 12-80В з саморобним червоним світлофільтром
або мото стоп з гніздом Н6 і лампою DC 6V~80V Led Motorcycle Headlight Bulbs 6W 300 грн. В якості
поворотів можна використати діодні лампочи 1,5w Turn Signal Rear Bulb 48V BA15S 4 шт 320 грн. яку можна вставити в мото повороти 4шт 200 грн,
Реле поворотів 48V 60V ціна близько 80 грн. сигнал 48В 60в 130 грн., блок перемикачів (світло, сигнал, повороти) 120 грн.
Всього 1450 грн.
Плюси: цей спосіб найбільш простий і дешевий
Мінуси: невеликий вибір комплектуючих


Прикрепления: 5229015.jpg(120Kb) · 2166756.jpg(66Kb) · 4300902.jpg(44Kb)
 
i8086Дата: Четверг, 20.10.2016, 17:58 | Сообщение # 4
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1858
Репутация: 21
Статус: Оффлайн
У першого способа є суттєвий недолік, коли пробиває ключовий транзистор, то на виході перетворювача може бути повна напруга батареї, яка звичайно спалить все 12-вольтове обладнання. Другий недолік - обмежена потужність, 10А короткочасно.

Тому я б використав комбінацію 1 та 2 способу, Тобто перетворювач напруги і акумулятор, який буде підзаряжатися в буферному режимі від перетворювача. І потужність обмежена буде акумулятором, а не перетворювачем напруги.

Така схема використовується в серійних електромобілях.
 
kuchaДата: Среда, 02.11.2016, 00:36 | Сообщение # 5
Генерал-лейтенант электротранс
Группа: Администраторы
Сообщений: 572
Репутация: 9
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
Тобто перетворювач напруги і акумулятор, який буде підзаряжатися в буферному режимі від перетворювача.
цікаво а що буде якщо після "зламаного" перетворювача повна напруга (48В) піде на буферний акумулятор?


Сообщение отредактировал kucha - Среда, 02.11.2016, 00:37
 
kuchaДата: Среда, 02.11.2016, 09:29 | Сообщение # 6
Генерал-лейтенант электротранс
Группа: Администраторы
Сообщений: 572
Репутация: 9
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
У першого способа є суттєвий недолік, коли пробиває ключовий транзистор, то на виході перетворювача може бути повна напруга батареї
помоєму, це якщо використовувати імпульсний перетворювач... Але вам ніхто не заважає використати транформаторний, ціна 10у.е., сам схожим користуюсь

потужності 45Вт - зголовою на всю периферію. Помоєму це трансформаторний...


Добавлено (02.11.2016, 01:08)
---------------------------------------------
Із периферії я використовую:
1) Перетворювач 36-72В на 12В 45w - $11 (польот нормальний 1 рік)
2) Задня фара/стоп 12В - $2,6 або тут
3) Передня фара SolarStorm поки що від комплектного акума живиться. Можна брати тільки голову фари (340грн) але підживлювати 7,5....8,4В можна через понижайку с 12В ($0.7).
4) Планирую сзади ЭТИ СТОПЫ ($2,6 за пару) а спереди
ЭТИ СТОПЫ ($4.85 за пару) плюс это РЕЛЕ $0,74

Добавлено (02.11.2016, 09:29)
---------------------------------------------
Скоро зніму відео де порівняю між собою до десятка варіантів переднього світла (що є у мене) в польових умовах та визначу оптимум ціна/якість світла. Передбачаю що переможцем буде 3*Т6 з окремими отражатєлями на Т6 діодах за 400грн, що живиться від 5В.
Прикрепления: 2868491.jpg(28Kb)


Сообщение отредактировал kucha - Среда, 02.11.2016, 09:33
 
i8086Дата: Среда, 02.11.2016, 17:33 | Сообщение # 7
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1858
Репутация: 21
Статус: Оффлайн
Цитата
цікаво а що буде якщо після "зламаного" перетворювача повна напруга (48В) піде на буферний акумулятор?
 згорить запобіжник.

Цитата
помоєму, це якщо використовувати імпульсний перетворювач... Але вам ніхто не заважає використати транформаторний, ціна 10у.е., сам схожим користуюсь
Та нема там трансформатора (і гальванічної розв’язки), так як 3 виводи, чорний земля.
Що трансформатор, що дросель, все одно імпульсний, звичайний трансформатор працює тільки на змінному струмі.

Добавлено (02.11.2016, 17:33)
---------------------------------------------
Якщо потрібен перетворювач з повною розв'язкою, то звичайний імпульсний блок живлення на 220В, більшість з них працюють від 48В і нижче.


Сообщение отредактировал i8086 - Среда, 02.11.2016, 17:34
 
Форум » общий раздел » escooter @ ebike » Мото електрика на електобайк
Страница 1 из 11
Поиск: