i8086
|
Дата: Суббота, 01.02.2014, 10:34 | Сообщение # 31
|
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 2015
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
|
Цитата Корж ()
пару свічок з дизельного двигуна
а який опір вони мають? Я якось не одну свічку спалив на VW 1.6л (блока керування не було, просто реле з кнопкою). Вони мають обмежений час роботи і номінальну напругу 6-11В.
|
|
|
|
Корж
|
Дата: Суббота, 01.02.2014, 11:23 | Сообщение # 32
|
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1317
Репутация: 16
Статус: Оффлайн
|
Цитата i8086 ()
а який опір вони мають?
менше ома.
в сучасних дизелях по такому принципу стоять догрівачі ОР.
4 свічки обмиваються ОР, вмикаються коли двигун не нагріває сам себе.
Often need to wash sinusoid!
|
|
|
|
ur5chk
|
Дата: Суббота, 08.02.2014, 08:18 | Сообщение # 33
|
Лейтенант электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 62
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
|
koba1976, Видео есть, смотрите в ютубе 1956602 . Правда сьемка давняя. Сейчас работает на заряд акб-НК-55 ( у меня 2 батареи) дает в среднем 3а - зависит от ветра. Ток маловат для щелочи, поэтому пытаюсь заряжать импульсами с накопленной емкости конденсаторов, через тиристорную схему - не все получается, но воюю. Хотя на хорошем ветре и напрямую заряжает. |
|
|
|