Суббота, 22.07.2017, 11:48
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 131231213»
Модератор форума: migrat, ZMEI, OLD1966, alabam 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Електромопед/Електроальфа
zevs0812Дата: Среда, 02.03.2016, 20:28 | Сообщение # 1
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 212
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Купивши в далекому - 2013 році, електровелосипед - Benlin XCG 60V 500W, який і по сьогоднішній день катає.
Захотілось зібрати електротранспорт своїми руками, і здійснилося :).
Донором, послужив мопед - Альфа.

Електромопед зі скромними ТТХ:
МК - 500Вт, 60В; контроллер - 800Вт, 72В, 32А (50%,100%, 115%); АКБ - LiFePo4 24S/2P 20A.

Єдине, що залишилося зробити так, це закріпити АКБ на електромопед і провірити на практиці!
Прикрепления: 8804814.jpg(115Kb) · 2303650.jpg(119Kb) · 5426583.jpg(127Kb) · 5611877.jpg(108Kb) · 3744322.jpg(114Kb)


Сообщение отредактировал zevs0812 - Среда, 02.03.2016, 20:39
 
ivsemДата: Среда, 02.03.2016, 21:04 | Сообщение # 2
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 405
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
72*32=2.3 киловатта, многовато для пятисотки. Моторчик желательно бы помощней. Но жизнь покажет.

Моторы крошка+350 LiFePo4 48V 32 AH

Сообщение отредактировал ivsem - Среда, 02.03.2016, 21:09
 
zevs0812Дата: Среда, 02.03.2016, 22:33 | Сообщение # 3
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 212
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Я, не впевнений, що там є заявленні 32А. Випробування на практиці покаже!

Добавлено (02.03.2016, 22:33)
---------------------------------------------
Перевірка МК на холостому ході та стоп-сигналу.
https://www.youtube.com/watch?v=Y2eYyt5xmY0

 
TonalДата: Четверг, 03.03.2016, 01:17 | Сообщение # 4
Сержант электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 38
Репутация: 2
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
Я, не впевнений, що там є заявленні 32А
Контролеру ничего не стоят эти 32А, если батарея в состоянии их выдать(а она в состоянии).
Так что можно быть уверенным в том что на старте и в гору они всегда там будут.


Ездю на батарейках
 
ivsemДата: Четверг, 03.03.2016, 09:05 | Сообщение # 5
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 405
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Цитата Tonal ()
Так что можно быть уверенным в том что на старте и в гору они всегда там будут.
У меня валяется несколько контролеров на 48 вольт. На одном написано 32 ампера - выдавал на пятисотке 23 ампера. На втором написано аж 40 ампер, выдавал на киловатке 29 ампер. На третьем контролере ничего не написано, выдавал на киловатке 37 ампер.

Добавлено (03.03.2016, 09:05)
---------------------------------------------

Цитата Tonal ()
если батарея в состоянии их выдать(а она в состоянии).
Смотря какая БМС установлена в аккум. У меня бмс на LiFe 48v 10a-h отрубается на 26 амперах. На LiFe 48v 12a-h БМС держит 54 ампера. На каких амперах БМС начнет вырубаться пока не проверял.


Моторы крошка+350 LiFePo4 48V 32 AH
 
zevs0812Дата: Четверг, 03.03.2016, 09:55 | Сообщение # 6
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 212
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Все то воно так, просто контроллер з нюансами )).

Річ у тому, що даний контроллер був заявлений на 72В, 800Вт та 32А, причому на контроллері, струм не вказаний.
Перед підключенням на 72В, вирішив заглянути в середину контроллера і не зря! Високовольтні конденсатори, стояли на 80В, що відповідає контроллеру на 60В, но ніяк не 72В. 

При підключенні свинця на 60В, була присутня рекуперація.

Після заміни конденсаторів на 100 вольтові, оборотів на холостому ході добавилося, при 115% режимі, китайський спідометр більше 75 км/год не хоче показувати )), а обороти відчутно зросли.
Щодо точності показань швидкості, ясна річ ще не тестував, думаю буде завищувати так, як напругу показує на - 0,8В більше.

Отже заявлених 72В уже не було, тому не факт, що там є 800Вт та 32А. Рекуперація пропала, точніше, контроллер її відсікакє, бо напруга, то піднята. Щоб мати цифри, потрібно мати Ваттметр або хоча б Амперметр, і тоді все стане зрозуміло!

Щодо БМС, то вона на 30-50А. АКБ збирав Олексій (Leon), за що йому дуже вдячний!
 
i8086Дата: Четверг, 03.03.2016, 17:11 | Сообщение # 7
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1899
Репутация: 22
Статус: Оффлайн
Так, давайте по черзі.
Вітаю, чудовий апарат, особливо електроальфа, такої реалізації в нас ще не було. Акумулятори так і просятся на місце двигуна, в бензобак вмонтувати зарядний пристрій і під кришку бензобака вивести штепсельну вилку 220В.
Контролер може не віддавати заявлений струм 32А у випадку якщо АКБ його не тягне, або занадто тонкі проводи на АКБ чи фази двигуна. А у 500Вт провода будуть тонкими, по правилам якщо, то треба замінити. Тоді зможете отримати всі 32А, на які розрахований контролер.

80-вольтових конденсаторів явно замало для 72В.

Заміна конденсаторів на 100-вольтові несуттєво впливає на реальну швидкість, а на повній швидкості (коли ручка газу викручена до упору) так взагалі ні на що не вливають, так як ШІМ не працює.
Треба крім конденсаторів ще дивитися на транзистори, якщо вони на 75В, то потрібно міняти обов'язково на 100-вольтові.
Рекуперація пропала, так як контролеру потрібно "пояснити" про зміну напруги живлення, там є дільник напруги, за яким контролер визначає нижній поріг заряду АКБ, а також і визначає поріг відключення рекуперації, потрібно збільшити пропорційно номінал резистора з +АКБ на вхід АЦП мікроконтролера.

Багато написав, ніби нічого не пропустив...


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Суббота, 19.03.2016, 22:14 | Сообщение # 8
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 212
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
i8086, дякую за вітання!

АКБ, дійсно планую ставити на місце двигуна. Бак взяв чисто із-за естетичного вигляду щоб не клепати самопал...

Річ у тому, що просто сам контроллер - сюрприз ))), а не втому, що він не видасть 32А.

Просто написано одне, а по факту інше!
Щодо проводів АКБ, то там вони товсті - 8-10 AWG. А фазні, я з Вами згідний, краще б замінити, але пока не планую! Конденсатори були замінені щоб від зарядженого Ліфера на 24S, їх не повздувало...
Мосфети (12ш) No name, гугл вроді показав - 100В 100А. В подальшому напевно буду шукати цей дільник напруги (резистор) щоб була рекуперація.

Якщо на цих вихідних буде сприятлива погода, поставлю АКБ в рюкзак і проведу польові випробувування ))

Добавлено (19.03.2016, 22:14)
---------------------------------------------
Сьогодні нарешті зміг випробувати свою Електроальфу. На вулиці + 8С думаю було на сонці, бо в тіні було +2С, взявши в рюкзак АКБ, і в перед. Перший заїзд, здійснював батько.
Ну, а дальше почав випробовувати і я. Чесно говоря, я розчарований  sad . Я очікував більшого! Я, розумію що МК 60В 500Вт, але хоча б від того, що напруга на 12 вольт піднята, контроллер якоби на 32А і АКб LiFePo4! В порівнянні із Бенліном 60В 500Вт, який на аватарці, то зміни незначні.

Жаль, що Ваттметра немає, тому результати, тільки на відчуття і порівняння з "Бенліном". Китайський спідометр, що на Електроальфі - фігня повна! Швидкість на холостому і під навантаження показує одинаково (потрібно буде підстроючник покрутити), при температурі повітря +8С на екрані самі почали показувати та зникати стрілки поворотів, освітлення хоча переключателі були вимкнені.
Напруга при старті та вгору, просідала до 5В з 80В до 75В, так показував цей спідометр.

Швидкість на віддчуття в режимі 115% до 45 км. 
Вгору взяв пасажира 60 кг та при моїх 70 кг Електроальфа повзла так, як і Бенлін на 3 передачі правда з педалями на зарядженому свинці.
МК, було тепле.

Єдина відмінність між Бенліном (який важить 70кг) і Електроальфою (65 кг) те, що Електроальфа краща в керуванні, появилися хороші амортизатори, швидкість збільшилася напевно до 5 км/год, розгін став бодрішим, тяга якщо піднялася то дуже незначно!

Я, вже сумніваюся, що МК яке стоїть на Електроальфі - 500Вт, бо ніякої гравіровки, о крім 60В на ньому нема, штатний контролле який стояв з МК - 60В 22А.
На МК Бенліна, є гравіровка - 60В 450Вт, контроллер також на 60В 22А.

Ось такі перші враження на практиці під час випробувань!

 
i8086Дата: Суббота, 19.03.2016, 22:51 | Сообщение # 9
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1899
Репутация: 22
Статус: Оффлайн
zevs0812, слідуючий крок - заміна фазних проводів (та роз'єиів) двигуна. Різниця буде досить суттєва. Ну і не видно показників. Суб'єктивні відчуття не приймаються.

57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Среда, 23.03.2016, 22:41 | Сообщение # 10
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 212
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Наврядчи буду міняти фазні провода. Річ у тому, що МК малопотужне і насилувати його не у його режимах не буду. При температурі повітря +8 та покатушках 10 хв, МК досить тепле, а якщо повітря буде +30, то воно буде гаряче. Простіше замінити МК і контроллер на більш потужні!

i8086, я з Вами повністю погоджуюся, що відчуття це не показник, а потрібні реальні цифри! Але пока приборчика нема, тому маємо те, що маємо.
Навіть на віддчуття при покатужках і без приборів, результат, ні про що!

Добавлено (23.03.2016, 22:41)
---------------------------------------------
Знайшов в Інеті електровелік з якого знято моє МК, що стоїть тепер на Електроальфі, просто попереднім власником, переспицоване в мотообід. МК заявлено на 60В 350Вт http://freetok.com.ua/index.php?productID=3651

Тепер однозначно піде під заміну!

Оскільки хочеться бачити цифри, а не тільки орієнтуватися на відчуття, то задався в Інеті пошуком - Ваттметра.
Виявляється, що знайти Ваттметр на 72В, вибір не великий, більшість до 60В.
Замовив ось такий Ваттметр- PZEM-051 із шунтом на 50А (на 100А в даного продавця не було). На рус. форомі писали, що прилад не ахтій, но може бути.
Брав тут: http://olx.ua/obyavle....25.html

Буду ставити на Електроальфу скутерне МК 12-ти дюймове від Електри або Вольти-байк, лише потрібно визначитися якої потужності.

Наступне запитання, напевно більше до шановних - i8086 та OLD1966, оскіль ви власники МК від Електри, які у Вас враження від даних МК? 

Взяв би щось по дешевше 48В/800Вт але не знаю чи вистачить даної потужності в гірській місцевості чи вже краще взяти 60В/1500Вт, і такий контроллер - http://ru.aliexpress.com/store....8.html.

 АКБ дозволяє! Уточняв у Олексія (Leon), то АКБ в піку віддасть до 70А, БМС на 60-120А, провід 10AWG.

Даний АКБ із таким можливостями, відверто кажучи - задорогий для такої конфігурації, що є на даний момент!

 
i8086Дата: Среда, 23.03.2016, 23:36 | Сообщение # 11
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1899
Репутация: 22
Статус: Оффлайн
Ми з OLD1966 порівнювали свої двигуни, там різниця в ширині магнітів та набору пластин статора, відповідно 1500Вт ширше, а так більше нічим не відрізняются, аа, ще й ціною значно відрізняються...

Що купувати - вирішуйте самі, якщо дозволяють фінанси, то краще на 1500Вт, значно більший запас потужності. З Вольтою не став би торгуватися, багато нарікань...

А так мені вистачає і 800Вт, але є суттєвий недолік, ізоляція між статором та обмоткою виконана з легкоплавких матеріалів. Це означає що після заміни фазних проводів при значному навантаженні може від температури розплавитись ізоляція і обмотка замкнути на пластини статора.


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Среда, 23.03.2016, 23:53 | Сообщение # 12
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 212
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
i8086, дякую за відповідь!
Запас потужності, як правило ніколи зайвим не буває )), але ціна (( На сайті Електри, ціна - 800Вт - 4 430.25 грн, 1500Вт - 6 309.75 грн. Різниця аж в 1880 грн ((
Фазні міняти не буду!

i8086, 800-ка переживе 72В 35А, без заміни фазних?

Щодо Вольти, то я в курсі, сам дещо в них купляв. При чому на сайті на фото одне, по факту прислали інше ((
 
leocom51Дата: Четверг, 24.03.2016, 01:45 | Сообщение # 13
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 347
Репутация: 1
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
Виявляється, що знайти Ваттметр на 72В, вибір не великий, більшість до 60В.Замовив ось такий Ваттметр- PZEM-051 із шунтом на 50А (на 100А в даного продавця не було). На рус. форомі писали, що прилад не ахтій, но може бути.
Брав тут: http://olx.ua/obyavle....25.html
У китайцев он стоит 8уе, сам планирую заказывать по позже, как акум возьму.
п.с. Ссылку могу скинуть.


Мой эл.велик, смотрите на ютубе, там подробней - Uzik ElectroBike на Ютубе
 
zevs0812Дата: Четверг, 24.03.2016, 08:56 | Сообщение # 14
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 212
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Цитата leocom51 ()
У китайцев он стоит 8уе, сам планирую заказывать по позже, как акум возьму.п.с. Ссылку могу скинуть.
Якщо мова йде про Алі експресс, то я там знайшов від 11$, але шунт в більшості вони продають окремо, шунт ~5$. В одного продавця знайшов, що шунт в комплекті, ціна ~ 13$. Але у них тепер скидки розпочинаються, тому по скидці, може і 8$.
Але потрібно ще і місяць доставку чекати!
 
i8086Дата: Четверг, 24.03.2016, 09:22 | Сообщение # 15
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1899
Репутация: 22
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
i8086, 800-ка переживе 72В 35А, без заміни фазних?
про 72В не скажу, в мене 60В 38А. Все залежить від стилю водіння, якщо плавно працювати ручкою газа, то вистачить. Фазні провода в мене грілися до оплавлення зовніщньої ПВХ оболонки, після заміни фазних проводів згорів двигун, швидше за все через конструктивний недолік (легкоплавка ізоляція між обмотками і пластинами статора розплавилась і внаслідок замикання витків на статор згоріла одна фаза)


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Страница 1 из 131231213»
Поиск: