Вторник, 26.09.2017, 06:46
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 13 из 19«1211121314151819»
Модератор форума: migrat, ZMEI, OLD1966, alabam 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Електромопед/Електроальфа
i8086Дата: Суббота, 16.07.2016, 22:04 | Сообщение # 181
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1938
Репутация: 22
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
потрібно буде вивести підстройочник через провода або настроїти і залити сіліконовим клеєм щоб сам не підстроювався ))
Ні, треба підібрати постійний резистор(и) раз і назавжди, ну хіба що МК заміните, вот тоді знову доведеться підстроювати.


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Вторник, 16.08.2016, 07:23 | Сообщение # 182
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
Ні, треба підібрати постійний резистор(и) раз і назавжди, ну хіба що МК заміните, вот тоді знову доведеться підстроювати.

Як, Ви уже сказали, що при заміні МК чи вольт добавки АКБ, потрібно буде знову підбирати резистор. Тому простіше залишити підстройочник, але зробити так, щоб він був доступний для підстройки, де не потрібно буде розбирати корпус дисплея щоб до нього добратися.

Добавлено (16.08.2016, 07:23)
---------------------------------------------
На днях, вивів на зовні підстройочник на спідомері, а також замінив китайську жижу в передніх амортизаторах (вилці), вірніше її там не було, і нова вилку почала стучати на ямах, це дуже роздражало і я вирішив це діло поправити, зараз просто казка! 
Перевіряючи спідометер, вирішив провірити скільки він покаже при накаті, коли спускатися із затяжного спуску. Але був здивований, коли відпустивши ручку газу, Електроальфа на спуску не спіша котилася під 40 км/год, тобто рекуперація не давала набирати швидкість, двигун гудів, напруга повільно піднімалася вверх але, як тільки, я покрутив ручку газу (знаю, звучить смішно, коли газувати на спуску), то Електроальфа почала наберати швидкість. Є в цьому і плюс - економія гальмівних колодок.

На електровелосипеді Бенлін, накат вільний, тобто на спуску, двигун не гальмує, лише коли натискати на гальма (це напевно електрогальма просто без рекуперації).

 
i8086Дата: Вторник, 16.08.2016, 07:56 | Сообщение # 183
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1938
Репутация: 22
Статус: Оффлайн
От, добре що згадали про вилку, в мене така ж проблема - стукаэ на ямах. Що заливали і скільки?
Що відноситься до накату - в мене поведінка така ж, як у вашого Бенлін. Думаю від контролера залежить, а може хз.


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Вторник, 16.08.2016, 09:37 | Сообщение # 184
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Також вважаю, що від контролера залежить!

Перш ніж щось заливати, я вирішив перелопатити весь Інтернет, і зупинився по відгуках на дешевому варіанті. Вибрав трансмісійне мінеральне (синтетичне досить дорого) масло 80W/90. Щодо того, скільки заливати, то в Інеті говорять в Дельтовські, Альфовські передні амортизатори, заливита від 100-150 мл. Це залежить на скільки, Ви хочете щоб вилка була -жорстка чи мягка. Для мене добре, коли вилка відпрацьовує, не тільки ями, но і не рівності на дорозі, тому залив в кожне перо по 105 мл (назву масла не помню, но саме дешеве за 57 грн) так, як спец масло для вилок, знайшов аж за 260 грн.
Думаю, що 115-120 мл буде в самий раз. Принаймі можна залити 110 мл, буде мало, можна буде долити. Доливати краще, а ніж потім зливати.

Можливо потрібно буде і більше. Вилки, є із внутрішніми та зовнішніми пружинами. В мене з внутрішніми пружинами, але китайці з економили і поставили короткі пружини і вставочки, думав викинути ці вставки але тоді довелося б залити багато масла, тому залишив все, як було.

Коли будете міняти масло, промийте від старого , я промивав солярою щоб вимити цю чорну жижу.

Добавлено (16.08.2016, 09:37)
---------------------------------------------
Також масло, може бути і іншої густини або взагалі заливають веретенне масло. Тому ємність потрібно підбирати. Але знову ж повторюся, що вибирав по відгуках, а то заливали інше, і казали, що вилка продовжує стучати. І збирати перо, потрібно в розжатому стані, а то працювати не буде.

 
zevs0812Дата: Пятница, 14.10.2016, 19:18 | Сообщение # 185
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Вирішив зібрати, який валявся в розібраному стані (повернути в стрій) - штатний електровелосипед TAILG з якого в свій час було забрано комплектуючі для Електроальфи включаючи МК.
Вчора закінчив із проводкою, яку прийшлося робити з нуля, як і більшість чого докупляти.
Отримав перемотаний статор від Миколи (Dark_Thinker), робота зроблена на професійному рівні за що йому дуже вдячний, але ще не перевіряв так, як МК не зібране! 
Залишилося ще дещо до купити, і головна задача АКБ.
Або поставити той же тяговий свинець (новий) або літій в корпус впихнути, що не дешево і можна продавати

    

Добавлено (05.10.2016, 21:27)
---------------------------------------------
Коротке відео по перевірці МК, після перемотки статора..., а також перевірка ЖК дисплея.

Вибачайте за якість відео!

Добавлено (14.10.2016, 19:18)
---------------------------------------------
Зняв невеличке відео про Електроальфу. Модифікація №2 ))

https://www.youtube.com/watch?v....d_owner

Прикрепления: 6572271.jpg(309Kb) · 6094865.jpg(260Kb)
 
zevs0812Дата: Вторник, 01.11.2016, 21:07 | Сообщение # 186
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Майже фініш, залишилося купити та установити АКБ, а так повністю готовий!

Ось так, він тепер виглядає!



Прикрепления: 8248973.jpg(327Kb) · 8550997.jpg(361Kb)
 
zevs0812Дата: Воскресенье, 06.08.2017, 12:33 | Сообщение # 187
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Нарешті третя (часткова) модифікація Електроальфи. Чому часткова, тому що контролер залишився попередній, задні гальма, нажаль пока відсутні.
Вчора отримав від Евела, мотор колесо на 3 кВт. Ваттметр пока не став, а також ще не заміряв по GPS швидкість так, як акумулятор на половину був розряджений, але навіть у такій конфігурація, результат хороший!
На фото в порівнянні - 1 кВт і 3 кВт, то різниця видна, навіть провід набагато товстіший. Уже на підйомах провід не гріється, хоча МК на 3 кВт тепле при 30А 2,3 кВт в піку контролера, то відверто кажучи, я думав, що МК не буде нагріватися, бо навіть номінальну потужність не вкачує контролер, але і на вулиці в тіні 30+С.

Єдине, тепер контролер гарячий на підйомах, коли їду з пасажиром, але чесно говоря, я і на кіловатному не перевіряв контролер на нагрівання, я думаю, що також добряче грівся. На підйомі з вагою навантаження 160 кг, корпус контролера був дуже гарячий, я почав переживати щоб ізоляцію на проводах проводки не оплавилися.

Єдине не можу зрозуміти, під час руху з Мк йде сторонній звук на один оборот колеса, також цей звук але уже без тертя спостерігається, коли за обід і покришку рухати в бік, таке враження, що іграє на спицях і спиці резонують або щось треться скрипить або в середині або підшипники? На кіловатному моторі, такого не спостерігав. Зразу почав грішити на механічні вузли, маятник, кріплення але там все ок! Можливо з часом звук пропаде, так сказати притреться або навіть не знаю.

Добавлено (06.08.2017, 10:38)
---------------------------------------------
А так тепер виглядає з Мк на 3 кВт)).
Бокуву кришку не ставив щоб мати можливість перевірити на скільки нагрівається корпус контролера. Оскільки контролер в середині і обдув мінімальний, то тепер переживаю щоб мосфети від перегріву не згоріли.

$IMAGE1$

Добавлено (06.08.2017, 10:41)
---------------------------------------------
Щось фото не вкладається...

$IMAGE1$

Добавлено (06.08.2017, 10:43)
---------------------------------------------
angry

Добавлено (06.08.2017, 12:33)
---------------------------------------------
Сьогодні, проїхався з дівчиною, спека ~ +40C.
МК на 3 кВт на цей самий підйом, практично так само нагрілося, як і на 1 кВт (хоча в таку спеку, кіловатне могло б і згоріти), тяга на цьому ж контролері не набагато краща, а я думав, що буде краща.
Напевно МК гріється через те, що дозується маленькими струмами і йде нагрів!?? Еле якщо МК нагрівається від 30А, то від рекомендованих на сайті 60А, воно має бути піпець гарячим!??

Швидкість ще не заміряв але по трасі відчувається десь під 60 км/год, біжить резвіше кіловатника і звук як у електрички smile

Прикрепления: 8533586.jpg(334Kb) · 5029354.jpg(314Kb) · 8417898.jpg(355Kb) · 4703456.jpg(345Kb)
 
i8086Дата: Понедельник, 07.08.2017, 10:22 | Сообщение # 188
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1938
Репутация: 22
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
Напевно МК гріється через те, що дозується маленькими струмами і йде нагрів!??
Майже так. якщо точніше, то короткими, але великими порціями струму. І звідки ви взяли, що 30А? 30А це батарейний струм, а фазний може бути 60А і більше, залежить від навантаження і кута повороту ручки газу, отож і є ці великі, але короткі порції струму, які нагрівають залізо статора (не обмотки).
 
zevs0812Дата: Понедельник, 07.08.2017, 10:47 | Сообщение # 189
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
І звідки ви взяли, що 30А?

Можливо фазний і більше, контролер то не програмований.

Тепер стоїть питання у виборі контролера. Хочеться взяти контролер Kelly, але дорого.
Або синусоїдальний до 60А.

Хто, що скаже на рахунок синусоїдальних контролерів, які плюси, мінуси?
 
i8086Дата: Понедельник, 07.08.2017, 16:48 | Сообщение # 190
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1938
Репутация: 22
Статус: Оффлайн
Подивіться на "електроавтосамі", там нещодавно обговорювали.

На синусі двигун працює плавно і тихо. А ще краще тягне, так як працюють всі три обмотки, а не дві. Але ходять міфи, що у синусного контролера нижче ККД, так як більш складніше керування мосфетами, та й двигун більше грієтся (залізо).
 
zevs0812Дата: Вторник, 08.08.2017, 11:24 | Сообщение # 191
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн


Прикрепления: 3151065.jpg(39Kb) · 7719249.jpg(44Kb)
 
zevs0812Дата: Четверг, 10.08.2017, 15:18 | Сообщение # 192
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Тепер постало питання у виборі контролера. взяти звичайний (24-х Фетовий 65А) чи спробувати синусний (18-ти фетовий 55А)???

Думаю, щось із цих двух по ціні не сильно відрізняються:

1. Синусний - https://ru.aliexpress.com/store....9XTUzuZ

2. Звичайний - https://ru.aliexpress.com/store....80aaCEE
Прикрепления: 3395680.jpg(338Kb) · 9155805.jpg(113Kb)
 
i8086Дата: Четверг, 10.08.2017, 16:17 | Сообщение # 193
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1938
Репутация: 22
Статус: Оффлайн
Ну як працює звичайний зрозуміло, а ось синусний вважаю що варто спробувати.
 
zevs0812Дата: Четверг, 10.08.2017, 17:16 | Сообщение # 194
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
синусний вважаю що варто спробувати.

i8086, я також вважаю, що потрібно спробувати. Ясна річ, що хотілося б почути думку користовачів, які перейшли на синусний контролер, які враження.

Принаймі, якщо не сподобається, можна буде продати).

На теперішньому контролері, потрібно дуже плавно викручувати ручку газу щоб плавно зрушити з місця, бо дьоргається, коли стартує. Я уже звик і проблем не виникає. Залишав батькові їздити на роботу, то йому не сподобалося, як мопед стартує і він знову пересів на Бенлін))
 
OLD1966Дата: Четверг, 10.08.2017, 21:11 | Сообщение # 195
Генералиссимус электротранс
Группа: Модераторы
Сообщений: 1511
Репутация: 20
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
Ясна річ, що хотілося б почути думку користовачів, які перейшли на синусний контролер, які враження.

- у меня был миник. Я ездил на синусе. Тихо и мягко, МК практически не слышно, лишь лёгкое жужжание на старте. Мне очень нравилось. Не знаю как реализован китаец в этом плане, но синус москвичи хорошо сделали (что не скажешь о защитах по напряжению).
***
Если не ошибаюсь, китайский синус у Dark_Thinker.
Спросите у него.
 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Страница 13 из 19«1211121314151819»
Поиск: