Суббота, 22.07.2017, 11:39
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 13 из 13«12111213
Модератор форума: migrat, ZMEI, OLD1966, alabam 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Електромопед/Електроальфа
i8086Дата: Суббота, 16.07.2016, 22:04 | Сообщение # 181
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1899
Репутация: 22
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
потрібно буде вивести підстройочник через провода або настроїти і залити сіліконовим клеєм щоб сам не підстроювався ))
Ні, треба підібрати постійний резистор(и) раз і назавжди, ну хіба що МК заміните, вот тоді знову доведеться підстроювати.


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Вторник, 16.08.2016, 07:23 | Сообщение # 182
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 212
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
Ні, треба підібрати постійний резистор(и) раз і назавжди, ну хіба що МК заміните, вот тоді знову доведеться підстроювати.

Як, Ви уже сказали, що при заміні МК чи вольт добавки АКБ, потрібно буде знову підбирати резистор. Тому простіше залишити підстройочник, але зробити так, щоб він був доступний для підстройки, де не потрібно буде розбирати корпус дисплея щоб до нього добратися.

Добавлено (16.08.2016, 07:23)
---------------------------------------------
На днях, вивів на зовні підстройочник на спідомері, а також замінив китайську жижу в передніх амортизаторах (вилці), вірніше її там не було, і нова вилку почала стучати на ямах, це дуже роздражало і я вирішив це діло поправити, зараз просто казка! 
Перевіряючи спідометер, вирішив провірити скільки він покаже при накаті, коли спускатися із затяжного спуску. Але був здивований, коли відпустивши ручку газу, Електроальфа на спуску не спіша котилася під 40 км/год, тобто рекуперація не давала набирати швидкість, двигун гудів, напруга повільно піднімалася вверх але, як тільки, я покрутив ручку газу (знаю, звучить смішно, коли газувати на спуску), то Електроальфа почала наберати швидкість. Є в цьому і плюс - економія гальмівних колодок.

На електровелосипеді Бенлін, накат вільний, тобто на спуску, двигун не гальмує, лише коли натискати на гальма (це напевно електрогальма просто без рекуперації).

 
i8086Дата: Вторник, 16.08.2016, 07:56 | Сообщение # 183
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1899
Репутация: 22
Статус: Оффлайн
От, добре що згадали про вилку, в мене така ж проблема - стукаэ на ямах. Що заливали і скільки?
Що відноситься до накату - в мене поведінка така ж, як у вашого Бенлін. Думаю від контролера залежить, а може хз.


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Вторник, 16.08.2016, 09:37 | Сообщение # 184
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 212
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Також вважаю, що від контролера залежить!

Перш ніж щось заливати, я вирішив перелопатити весь Інтернет, і зупинився по відгуках на дешевому варіанті. Вибрав трансмісійне мінеральне (синтетичне досить дорого) масло 80W/90. Щодо того, скільки заливати, то в Інеті говорять в Дельтовські, Альфовські передні амортизатори, заливита від 100-150 мл. Це залежить на скільки, Ви хочете щоб вилка була -жорстка чи мягка. Для мене добре, коли вилка відпрацьовує, не тільки ями, но і не рівності на дорозі, тому залив в кожне перо по 105 мл (назву масла не помню, но саме дешеве за 57 грн) так, як спец масло для вилок, знайшов аж за 260 грн.
Думаю, що 115-120 мл буде в самий раз. Принаймі можна залити 110 мл, буде мало, можна буде долити. Доливати краще, а ніж потім зливати.

Можливо потрібно буде і більше. Вилки, є із внутрішніми та зовнішніми пружинами. В мене з внутрішніми пружинами, але китайці з економили і поставили короткі пружини і вставочки, думав викинути ці вставки але тоді довелося б залити багато масла, тому залишив все, як було.

Коли будете міняти масло, промийте від старого , я промивав солярою щоб вимити цю чорну жижу.

Добавлено (16.08.2016, 09:37)
---------------------------------------------
Також масло, може бути і іншої густини або взагалі заливають веретенне масло. Тому ємність потрібно підбирати. Але знову ж повторюся, що вибирав по відгуках, а то заливали інше, і казали, що вилка продовжує стучати. І збирати перо, потрібно в розжатому стані, а то працювати не буде.

 
zevs0812Дата: Пятница, 14.10.2016, 19:18 | Сообщение # 185
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 212
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Вирішив зібрати, який валявся в розібраному стані (повернути в стрій) - штатний електровелосипед TAILG з якого в свій час було забрано комплектуючі для Електроальфи включаючи МК.
Вчора закінчив із проводкою, яку прийшлося робити з нуля, як і більшість чого докупляти.
Отримав перемотаний статор від Миколи (Dark_Thinker), робота зроблена на професійному рівні за що йому дуже вдячний, але ще не перевіряв так, як МК не зібране! 
Залишилося ще дещо до купити, і головна задача АКБ.
Або поставити той же тяговий свинець (новий) або літій в корпус впихнути, що не дешево і можна продавати

    

Добавлено (05.10.2016, 21:27)
---------------------------------------------
Коротке відео по перевірці МК, після перемотки статора..., а також перевірка ЖК дисплея.

Вибачайте за якість відео!

Добавлено (14.10.2016, 19:18)
---------------------------------------------
Зняв невеличке відео про Електроальфу. Модифікація №2 ))

https://www.youtube.com/watch?v....d_owner

Прикрепления: 6572271.jpg(309Kb) · 6094865.jpg(260Kb)
 
zevs0812Дата: Вторник, 01.11.2016, 21:07 | Сообщение # 186
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 212
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Майже фініш, залишилося купити та установити АКБ, а так повністю готовий!

Ось так, він тепер виглядає!



Прикрепления: 8248973.jpg(327Kb) · 8550997.jpg(361Kb)
 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Страница 13 из 13«12111213
Поиск: