Понедельник, 11.12.2017, 03:28
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 16 из 20«1214151617181920»
Модератор форума: migrat, ZMEI, OLD1966, alabam 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Електромопед/Електроальфа
i8086Дата: Пятница, 25.08.2017, 20:38 | Сообщение # 226
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1974
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
zevs0812, отже, повертаєте старий контролер на місце продовжуєте їздити з дівчиною.
 
tadek26Дата: Пятница, 25.08.2017, 22:00 | Сообщение # 227
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 274
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
рекуперация-елекроторможение до определенной скорости (15-5 км,в час)-в зависимости от настройки контролера.
например: с 50км. до 10км.по прамой поверхности.
еще скорость зависит от наклона...
електротормоз-велосипед стоит на месте включается кнопочка електротормоз и ево трудно сдвинуть с места,можно и воспользоватся ручкой газа для большего усилия сопротивления,но тогда жрет електричество из батареи.
при движении електротормоз неработает,как только скорость падает до опредиленной (3-5-7..км в час),если был включен во время движения електротормоз он мгновенно срабатывает-тоесть стопор.
А еще с большой горки я включаю заднюю скорость тоже хорошо тормозит.последствий небыло.НО НЕ СОВЕТУЮ.ЭТО НА СВОЙ СТРАХ И РИСК.(просто имею запасной контролер:)) 

у меня так и я понимаю это так
 
zevs0812Дата: Пятница, 25.08.2017, 23:04 | Сообщение # 228
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Колеги, все набагато гірше angry . Сьогодні зарядив АКБ, зробив повторно самонавчання і глухо, проїхався по трасі, максимальна швидкість - 48 км/год. Динаміка як у 500 ватного. Підключив ваттметр і офігів, максимальний струм 15.73А і то при зрушенні з місця і не важно, яка швидкість включена (все одно 15,73А), а на підйом 15.5А.Старий контролер на першій швидкості видавав 24А і все, а на другій уже 29А...
Не бачу смислу розбирати контролер для рекуперації, чи лудити шунт (при чому грубо кажучи на 16-ти амперах він гріється), я платив кошти за 50-ти амперний, а тут облом(( Везе мені на контролери)).
І ні який це не синус, МК так само гудить, старт просто в'ялий, ось і стартує плавніше в порівнянні зі старим контролером на 30А проти 16А.

Так і знав, що скупий платить двічі)) Тепер потрібно телефонувати в магазин і про щось домовлятися, мене запевняли, що 50-ть Ампер там є, а по факту 16А, значить заводський брак або знову переплутали наклейку))

Ось такий мені попався 50-ти Амперний синус  biggrin  Хочеться кращого, а виходить, як завжди))

Добавлено (25.08.2017, 23:04)
---------------------------------------------
Я уже думав, що мабуть на старому контролері поміняю мосфети та залуджу шунт і поставлю великий радіатор, або все ж таки ще спробую купити один контролер))

 
tadek26Дата: Суббота, 26.08.2017, 12:45 | Сообщение # 229
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 274
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
в мене таке саме було коли я поміняв пудключення ручки газу і системи пас.

 
kapral88Дата: Суббота, 26.08.2017, 16:42 | Сообщение # 230
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 271
Репутация: 5
Статус: Оффлайн
sad

Сообщение отредактировал kapral88 - Воскресенье, 27.08.2017, 09:02
 
zevs0812Дата: Воскресенье, 27.08.2017, 09:07 | Сообщение # 231
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цитата kapral88 ()
zevs0812, извини конечно, но по последней фразе напрашивается, попався ось такий АНУС.

kapral88, це ще легко сказано)))
Оскільки відсутні задні гальма та електрогальма, вчора спускаючись з дівчиною з  гірки на щебені, під час гальмування, переднє колесо пішло юзом і ми завалилися на бік((
Після того вернув старий контролер на місце.

Тепер навіть не знаю, що собою представляє інший інтелегент на 38 Ампер.

На 30-ти амперах, динаміка і швидкість, явно відчуваються в порівнянні з 16-ма амперами, я особі представляю динаміку на 50-60-ти амперах))
 
kapral88Дата: Воскресенье, 27.08.2017, 11:20 | Сообщение # 232
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 271
Репутация: 5
Статус: Оффлайн
i8086, у меня электровский контроллер со скутерного набора, там есть разъём электротормоз.когда перешёл на 14s "монстры" пропала рекуперация, на руссфоруме вычитал как изменить порог включения,хотел поковырять, но ни как время не выберу,"верховина" постоянно кому то нужна.поэтому решил попробовать электро тормоз. на холостом ходу попробовал замкнуть провода, колесо почти мгновенно остановилось.мне не понравилось,мопедом пользуется жена и дочка, думаю убъются чего доброго.дальше и не эксперементировал.хватает и заднего дискового тормоза.
 
tadek26Дата: Воскресенье, 27.08.2017, 21:31 | Сообщение # 233
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 274
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
zevs0812-может какаято скорость включена?
 
i8086Дата: Понедельник, 28.08.2017, 09:28 | Сообщение # 234
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1974
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
kapral88, тогда все верно, единственный контроллер, у которого адекватно работает функция стояночного тормоза.

tadek26, сомневаюсь, zevs0812 далеко не первый день замужем первый раз с электротранспортом имеет дело, наверное бы разобрался с душилками.
Тем более вот же пишет:

Цитата
максимальна швидкість - 48 км/год. Динаміка як у 500 ватного. Підключив ваттметр і офігів, максимальний струм 15.73А і то при зрушенні з місця і не важно, яка швидкість включена (все одно 15,73А), а на підйом 15.5А.
Явно что-то не то с контроллером не то, или два с трех шунтов забыли впаять, или с коэффициентом усиления шунта промахнулись, или силовые провода на волосках держатся и ограничивают ток, или...

В общем нужно что-то решать, вряд ли кому-то нужен такой "интеллигент", да и синусом там похоже не пахнет.
 
kapral88Дата: Понедельник, 28.08.2017, 09:39 | Сообщение # 235
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 271
Репутация: 5
Статус: Оффлайн
КУПИЛ Я ЭЛЕКТРОВСКИЙ КОНТРОЛЛЕР НА ОЛХ,продавец утверждал что на 60в, 1000ват  и 15фетовый,разобрал, а оказалось что 12фетовый, транзисторы 80вольтовые, а ёмкостя 63 в. и один шунт просто вставлен в плату,я его подковырнул пинцетом он и выпал.
 
zevs0812Дата: Понедельник, 28.08.2017, 09:41 | Сообщение # 236
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цитата kapral88 ()
решил попробовать электро тормоз. на холостом ходу попробовал замкнуть провода, колесо почти мгновенно остановилось.мне не понравилось,мопедом пользуется жена и дочка, думаю убъются чего доброго.дальше и не эксперементировал.хватает и заднего дискового тормоза.

kapral88, якщо б ви спробували на практиці електрогальма, можливо ви б змінили свою думку. Наприклад, мені електрогальма, рекуперація дуже подобаються і виручає так, як відсутні задні гальма. Я розумію, що електрогальма не замінять дискові гідравлічні, але все одно краще, а ніж просто передні гальма без електрогальм.

Цитата tadek26 ()
zevs0812-может какаято скорость включена?

tadek26, тобто якась швидкість включена? Я спробував переключати і стартувати з 1,2,3 швидкості, ваттметр показує при старті на любій включеній швидкості 15,73А - це максимальний струм, який може видати контролер. Це явно заводський брак!

На ХХ з підвішеним колесом, все ок. Переключаючи швидкість бачу, що обороти збільшуються, але при ХХ, струм споживання не великий, а ось при навантаженні - все печально. Це і не дивно так, як контролер максимум видає - 16А. Звідки взятися швидкості і динаміці при 16-ти амперах.
 
i8086Дата: Понедельник, 28.08.2017, 09:52 | Сообщение # 237
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1974
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
kapral88, cудя по емкостям он ДО 60В, а не НА 60В. Это разные вещи. 48В свинец полностью заряженный 56-57В, вот и все сходится.

Добавлено (28.08.2017, 09:52)
---------------------------------------------

Цитата zevs0812 ()
просто передні гальма без електрогальм.
та й з електрогальмами не обговорюється, для екстренної зупинки цього не вистачить, електрогальма вмикаются с затримкою. Повинні бути надйні колодочні гальма.


Сообщение отредактировал i8086 - Понедельник, 28.08.2017, 09:49
 
zevs0812Дата: Понедельник, 28.08.2017, 10:02 | Сообщение # 238
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
В общем нужно что-то решать, вряд ли кому-то нужен такой "интеллигент", да и синусом там похоже не пахнет.

Ух уже цей Інтелігент, він не тільки синусом не пахне.... Звичайне китайське фуфло ще й до того браковане, попив він мені кровушки (((

Добавлено (28.08.2017, 10:02)
---------------------------------------------

Цитата i8086 ()
та й з електрогальмами не обговорюється, для екстренної зупинки цього не вистачить, електрогальма вмикаются с затримкою. Повинні бути надйні колодочні гальма

і8086, я з вами повністю погоджуюся! Але на жаль уже маю гіркий досвід використання електромопеда з електрогальмами і без них. Електрогальма це швидше доповнення до основних, ну і економія гальмівних колодок.
 
kapral88Дата: Понедельник, 28.08.2017, 11:20 | Сообщение # 239
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 271
Репутация: 5
Статус: Оффлайн
i8086, та я то знаю, на контролере китайская наклейка 60вольт, 1000ватт, максимальный ток 23а.
 
OLD1966Дата: Понедельник, 28.08.2017, 11:34 | Сообщение # 240
Генералиссимус электротранс
Группа: Модераторы
Сообщений: 1511
Репутация: 20
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
Ух уже цей Інтелігент, він не тільки синусом не пахне.... Звичайне китайське фуфло ще й до того браковане, попив він мені кровушки (((

- а почему Вы не вернёте его продавану?
Снимите на видео что да как и спросите - Где заявленные характеристики? 
Пусть возвращают деньги.
 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Страница 16 из 20«1214151617181920»
Поиск: