Пятница, 24.11.2017, 15:38
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 19 из 20«1217181920»
Модератор форума: migrat, ZMEI, OLD1966, alabam 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Електромопед/Електроальфа
zevs0812Дата: Суббота, 23.09.2017, 17:06 | Сообщение # 271
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Відправивши два інтелегента (контролери) на перевірочку в офіс, який знаходиться у Хмельницьку.
Контролер на 72 В 1000 Вт 38А, все ок, ще підключили круїз-контроль та рекуперацію, це зі слів продавця, бо особисто я, ще його не перевіряв.
Також продавець спитав звідки у мене цей контроер biggrin  з наклейкою інтелеген так, як у них таких контролерів не було)). Даний контролер та плата Евелівські, вони навіть телефонували Евелу, дізнавалися підписання контактів на платі.
Продають самі не знають що)).

Інший інтелегент на 72 В 1500 Вт 50А, продавець сказав, що йому з офісу сказали щоб мені повернули за нього кошти, а що з ним, так і не сказали. Єдине, що продавець попросив почекати тиждень, два щоб повернути мені кошти.

Тим часом приїхав мені з Аліекспресу синусний контролер. Доставка зайняла 21 день, упакований був добре. Візуально зібраний добротно, все загерметизовано. Контролер ще не підключав так, як всі сигнальні конектора потрібно перепаяти, вони іншого типу. Я просив продавця замінити дані конектора перед відправкою на розмір типу 2.8, але він сказав, що вони хороші і міняти вони не будуть((. Також у контролера відсутня функція - самонавчання((, надіюся, що мені не доведеться перебирати всі 36 комбінацій фазних проводів)).
У комплекті є інструкція на англійському по підключенню. Провода із біркою (підписані) на англійському, що добре при підключенні.

А дальше подивлюся, що представляє собою цей синус)). Хочу зняти відео, який звук МК зі старим контролером і з цим, ну і ваттметр підключити, що приборчик покаже чи є там 55А))





Прикрепления: 1344313.jpg(228Kb) · 8525809.jpg(291Kb) · 9184942.jpg(236Kb) · 6095794.jpg(204Kb) · 5570959.jpg(301Kb)
 
zevs0812Дата: Суббота, 30.09.2017, 22:42 | Сообщение # 272
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Нарешті, здійснилося  biggrin Сьогодні установив синусний контролер і проїхавшись, я у захваті)). Плавний старт, повна тишина МК під час руху, швидкість набирає моментально.

Але не обійшлося і без косяків, знову відсутня рекуперація (електронні гальма), також потрібно підібрати резистор для схеми стоп-сигналу так, як низьковольтні гальма на виході мають 2,9 В, замість 4,9 В (на старому) і стоп-сигнал світить постійно((, прийшлося відключити.

На всі ті гірки з пасажиром і без, електроальфа вилітає  biggrin  Фазні провода холодні, МК також холодне, контролер практично холодний. Трішки покатавшись, максимальний струм на ваттметрі був 48 ампер, швидкість не заміряв. Фазні провода підійшли по кольору.

На жаль не вдалося зняти відео, скільки пре, скільки жре )) Думаю, що іншим разом зніму, але для початку потрібно зробити рекуперацію та стоп-сигнал.



$IMAGE2$

$IMAGE3$

Добавлено (30.09.2017, 22:42)
---------------------------------------------
$IMAGE1$

$IMAGE2$

Відео: ))

https://www.youtube.com/watch?v=Oe1fK9OUc2M

https://www.youtube.com/watch?v=ilX3B3ASokw

Прикрепления: 5931582.jpg(354Kb) · 7731892.jpg(549Kb)
 
i8086Дата: Воскресенье, 01.10.2017, 17:16 | Сообщение # 273
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1974
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
На синусному контролері старт мені дуже сподобався. Рекуперація, жаль що відсутня. Стоп-сигнал - я робив інакше, просто задіяв BKH - високовольтне гальмо і все, не потрібно підбирати рівень напруги. Якщо у вас немає такого провода, то ставите будь-який біполярний NPN транзистор, емітер на мінус живлення, колектор на вхід низьковольтного гальма контролера, на базу через резистор 10кОм приходить +12В з гальмівної ручки, також ці 12В ідуть на стоп-сигнал. Звісно, +12В повинні звідкись приходити на ручку (як і на типовій схемі мопеда Альфа/Дельта)
 
zevs0812Дата: Понедельник, 02.10.2017, 13:24 | Сообщение # 274
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
Стоп-сигнал - я робив інакше, просто задіяв BKH - високовольтне гальмо і все, не потрібно підбирати рівень напруги.


і8086, можете детальніше розповісти або схемку підключення намалювати такого гальма...

Такий провід кажісь є). Відмітив на фото, одинарний провід, який виходить із контролера - це він?

Прикрепления: 3709334.jpg(235Kb)
 
i8086Дата: Понедельник, 02.10.2017, 13:51 | Сообщение # 275
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1974
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
Якщо EBS- це низьковольтний вхід, який потрібно коротити на землю (сюди ручка гальма зараз підключена?), то EBS+ має бути високовольтним входом, на нього потрібно подавати напругу від 5В до батарейної 48 чи 72В.


Ось схема на Альфу, EBS+ підключаєм паралельно лампі  стоп-сигналу.
На схемі чорний провід +12В після замка запалювання, жовто-зелений - стоп-сигнал.
Прикрепления: 6931072.jpg(300Kb)


Сообщение отредактировал i8086 - Понедельник, 02.10.2017, 13:54
 
zevs0812Дата: Понедельник, 02.10.2017, 19:31 | Сообщение # 276
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Хотів сьогодні розібрати синусний контролер щоб підключити електронні гальма рекуперацію, розкрутивши болтики, почав виймати плату з корпуса і фігушки, металева пластина-радіатор до якої по двох сторонах кріпляться фети, яка посаджена через термопасту (надіюся, що не термоклей) на корпус контролера, а також місцями сіліконовий клей, не хоче зараза виїматися ((. Прийдеться завтра брати на роботу і гріти термофеном, може так зможу її вийняти з корпуса.

Заглянувши в середину, пайка добротна, фети IRFB 4115, конденсатори на 120V, значить можна спокійно на контролер подавати - 96В.

Вчора трішки поїздивши, струм на ваттметрі не перевищував - 45А. Я пока не знайшов такої гірки, де б я сам на альфі не виїхав )). Можливо 55А буде при напрузі 48В чи 60В. Спостерігаючи на ваттметрі, то контролер плавно дозує струм, як при старті, так і під гірки. Максимальна швидкість по GPS  спідометрі з трішки підсівшим АКБ, склала 60 км/год. По ходу більше 60-65 км/год не буде але зато потужності вистачає. На підйом ~ 15% з дівчиною і двома набитими пакетами, де раніше на попередньому контролері ледве виїзджав, на синусі можна сказати вискочили, аж дівчина була здивована)).

Єдиний мінус те, що іздити доводиться в більшості по бездоріжжю з пасажиром: щебінь, грунтівка... та ще й з пакетам, хоча відстань не велика, але двоколісний транспорт до такого, явно не годиться та і стоїть в більшості в гаражі, припадає пилюкою так, як їзджу лише на вихідних і то не завжди.

Я уже подумовою о продажі мопеда, як у зібраному так і можливо у розібраному вигляді по частинам. 
Хочеться електротрайка!

МК взагалі не чути, прийдеться ставити музику, а то уже була ситуація і не раз, як ось вчора. Мужик зненацька вирішив перейти дорогу, я тоді ще був внизу перед підйомом і не думав, що так швидко виїду на верх. Я розумію, що мене не було чути, але прекрасно видно і йо-ма-йо, невже перед переходом дороги так важко глянути - ліворуч та праворуч. Але коли я в пів метра від нього засигналив, то мужик зі страху чуть не...)), і потім мені заявляє, що не чув, як я їхав і звідки я взявся. Також діти почали вештатися, особливо вечорами по дорозі, прям чуть не по центру дороги на велосипедах, роліках, скейтах, і також не дивляться по сторонам((.



Прикрепления: 5064202.jpg(248Kb) · 7361648.jpg(234Kb)
 
alabamДата: Понедельник, 02.10.2017, 23:03 | Сообщение # 277
Генералиссимус электротранс
Группа: Модераторы
Сообщений: 2012
Репутация: 26
Статус: Оффлайн
вот вот , а я говорил , что синусник с его бесшумностью - зло.
Меня обычно начинают слышать метров за 20-30 , а если рекуп включаю , то в два раза дальше.
( Келли , 200А фазный , трапеция ) .
 
OLD1966Дата: Понедельник, 02.10.2017, 23:43 | Сообщение # 278
Генералиссимус электротранс
Группа: Модераторы
Сообщений: 1511
Репутация: 20
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
МК взагалі не чути, прийдеться ставити музику, а то уже була ситуація і не раз, як ось вчора. Мужик зненацька вирішив перейти дорогу

- :), идём сюда, вникаем:
Здесь тема, но инфы так себе: 
http://escooter.org.ua/forum/9-2098-1
Здесь начало "рабочего" модуля с инфой (в рассыпную, но всё есть):
http://escooter.org.ua/forum/9-280-22418-16-1437067495
Видео результат (по таймеру): 
https://youtu.be/9JJa63z4-zc?t=391
***
Очень полезное дело сделал, проблема напрочь отпала.
Удачи! :)

*****************************************************
Цитата alabam ()
вот вот , а я говорил , что синусник с его бесшумностью - зло.

- как я жалею, что у меня "умерло" это зло, не передать.  sad
 
zevs0812Дата: Вторник, 03.10.2017, 10:24 | Сообщение # 279
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цитата alabam ()
вот вот , а я говорил , что синусник с его бесшумностью - зло.Меня обычно начинают слышать метров за 20-30 , а если рекуп включаю , то в два раза дальше.
( Келли , 200А фазный , трапеция ) .

На звичайному контролері, звук також був не ахтій-гучний )). Чого зло, особисто мені наприклад, синусник дуже сподобався, я розумію, що йому до Келлі далеко, але в порівнянні зі звичайним контролером, немає ривків при старті і вкачуванні почті відразу всього струму контролера, ну і тишина. На такому дуже добре в лісі кататися і насолоджуватися звуками природи).

Цитата OLD1966 ()
- :), идём сюда, вникаем:
Здесь тема, но инфы так себе: 
http://escooter.org.ua/forum/9-2098-1
Здесь начало "рабочего" модуля с инфой (в рассыпную, но всё есть):
http://escooter.org.ua/forum/9-280-22418-16-1437067495
Видео результат (по таймеру): 
https://youtu.be/9JJa63z4-zc?t=391
***
Очень полезное дело сделал, проблема напрочь отпала.
Удачи! :)

OLD1966, я читав і дивився Ваше відео, класно, але відверто кажучи робити імітатор звуку не маю бажання і часу. А так, як я ізджу не багато, то для мене простіше буде музику врубати, увагу привертати буде 100%, хай слухають музику, якщо дивитися по сторонам не хочуть )).

Більшість людей завжди обступить електромопед і шукає двигун та вихлопну, бо бак то - присутній )) Коли під'їзджаю або стартую від людного міся, чи то супер-маркет чи ринок... кожний раз бачу у людей круглі очі і щелепа звисає, як, він уже поїхав )) Ну і стандартні запитання, де таке купити, скільки їде на скільки вистачає заряду, яка ціна, але почувши ціну більше питань не виникає ))

Блін, контролер так і не получається розібрати, плати категорично відмовляється вийматися ((
 
OLD1966Дата: Вторник, 03.10.2017, 17:09 | Сообщение # 280
Генералиссимус электротранс
Группа: Модераторы
Сообщений: 1511
Репутация: 20
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
А так, як я ізджу не багато, то для мене простіше буде музику врубати, увагу привертати буде 100%, хай слухають музику, якщо дивитися по сторонам не хочуть )).

- уже была дискуссия на подобную тему и товарищи так же предлагали музыкой заменить ВТ. Как показала практика - не катит. Если звук глушителя (как бы он не звучал) рефлекторно заставляет человека реагировать и искать источник, то музыка таковой не является и наезды на пешеходов у "музыкантов" ПРОДОЛЖИЛИСЬ. Увы, это практика. Если, конечно, навернуть ватт 20, то естественно заметят, но не думаю что Вы так будите делать. По этому и рекомендовал Вам не "изобретать велосипед", а решать вопрос классикой. Если нужно решать проблему, то делать это нужно проверенными правильными способами. 
Удачи Вам!
 
i8086Дата: Среда, 04.10.2017, 18:53 | Сообщение # 281
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1974
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
сейчас каждый второй ходит с портативной колонкой и музыкой, так что давно на музыку перестали обращать внимание. Ну и конечно же опыт, нужно не "по приборам" ездить, а следить за дорожной обстановкой, может открыться дверца припаркованного автомобиля, нередко пешеходы/велосипедисты изменяют траекторию движения и т.д., нужно всегда быть готовым к неожиданностям на дороге...
 
zevs0812Дата: Среда, 04.10.2017, 19:24 | Сообщение # 282
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
OLD1966, i8086, я з Вами повністю - згідний! На жаль після гіркого досвіду, бо були уже і відкриті двері, де їхавши ще тоді на Benlini під 30 км/год, а чувак стояв на закритому повороті і раптово повністю дибіл відкрив двері, не глянувши у дзеркала ..., тепер тільки не спіша !!!
 
zevs0812Дата: Среда, 18.10.2017, 19:26 | Сообщение # 283
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
Стоп-сигнал - я робив інакше, просто задіяв BKH - високовольтне гальмо і все, не потрібно підбирати рівень напруги.

Цитата i8086 ()
Якщо EBS- це низьковольтний вхід, який потрібно коротити на землю (сюди ручка гальма зараз підключена?), то EBS+ має бути високовольтним входом, на нього потрібно подавати напругу від 5В до батарейної 48 чи 72В.

Якщо підключити стоп-сигнал через високовольтне гальмо і подати + 12В з DC-DC на один провід мікрика (ручки гальм), а другий провід на High Brake і паралельно до плюса через резистор на світлодіоди!?

Подана нижче схема підключення, яку знайшов на рус. форомі - правильна ?
Прикрепления: 6940566.jpg(13Kb)
 
i8086Дата: Четверг, 19.10.2017, 16:44 | Сообщение # 284
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1974
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
все правильно, так і потрібно робити на мопеді
 
zevs0812Дата: Вторник, 24.10.2017, 12:51 | Сообщение # 285
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Колеги, чи відрізняється рекуперація на контролері, звичайного від синусного та скільки ампер вкачується при рекуперації в АКБ, якщо скажем контролер на 30 і на 60 ампер.

Програмуючі контролери, де цей параметр можна налаштувати до уваги не беремо.

Оскільки ні СА, а ні нормального ваттметра у мене немає щоб глянути цей параметр (скільки ампер вкачується в АКБ), можливо хтось заміряв (знає)!?
 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Страница 19 из 20«1217181920»
Поиск: