Среда, 22.11.2017, 15:50
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 2 из 20«12341920»
Модератор форума: migrat, ZMEI, OLD1966, alabam 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Електромопед/Електроальфа
zevs0812Дата: Четверг, 24.03.2016, 09:44 | Сообщение # 16
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
На сайті "Електри" скутерний набір 800 Вт, то там контроллер заявлений на 28А.
i8086, Ви поставили 60В/38А, підняли напругу на 12В і струм на 10А і кажете, що фазні грілися. Якщо я поставлю 72В/35А, думаю також будуть грітися.

Але і 1500 Вт, то в наборі контроллер заявлений на 60В/45А. Якщо, я поставлю на 72В/45, напевно також фазні будуть грітися.

Цікаво, який струм та напругу на своє МК 60В/1500 Вт до заміни фазних проводів,  Олександр (OLD196) вкачував і як почувало себе МК?

Щодо стилю їзди, то їзджу без фанатизма, але підйомів багато на шляху + є затяжні((
 
zevs0812Дата: Суббота, 26.03.2016, 21:25 | Сообщение # 17
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Сьогодні нарешті на швидкоруч установив Ваттметр і нарешті побачив, скільки вкачує контроллер в МК! Правда погода підвела нормально протестувати!

Коротко про Ваттметр PZEM-051.
При підключенні Ваттметра PZEM-051 до АКБ LiFePo4 на 48В, та паралельно підключивши тестер: напруга - 52.8В, тестер показува - 52.4В. Різниця 0.4В.

Підключивши до АКБ LiFePo4 на 72В.
PZEM-051, показував - 80.44В, тестер показува - 79.4В. Різниця 1В. На спідометрі, напруга - 80.2В

Якщо довіряти тестеру, то чим більша напруга подається на PZEM-051, тим більша буде похибка. 

Тест на всьому проміжку покатушок, здійснювався з дівчиною. Загальна вага навантаження 125 кг + Електроальфа - 65 кг. Дівчина знімала поїздку на відео, але оскільки падав дощ та була присутня плівка на Ваттметрі PZEM-051. На відео практично показників і не видно.
Тому відео не викладую!

Тепер щодо цифр з Ваттметра PZEM-051:

При крутому підйомі на ~ 50 метрів, напруга - 69В, струм - 30А, потужність 2070Вт.
Щодо температури МК, то руку можна була тримати але дуже не довго. 

Контроллер може бути, 30А видає! А МК, потрібно буде замінити на скутерне, від Електри на 800 Вт. Думаю, що дане МК переживе 72В 30А!?

А ще б краще на 1500 Вт + контроллер замінити, але цінаааааааааа((((.
 
Після покатушок на одномо із фото видно, що із підкришки МК розплавився і виступив герметик. Якщоб був затяжний підйом, то МК напевно б згоріло.

P.S. Вибачайте за якість фото!
Прикрепления: 4214454.jpg(84Kb) · 1143885.jpg(54Kb) · 6201321.jpg(91Kb) · 4667444.jpg(76Kb)
 
i8086Дата: Суббота, 26.03.2016, 22:36 | Сообщение # 18
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1974
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
І знову, є показники потужності, але без прив'язки до швидкості та крутизни підйому нецікаво.

В мене до заміни фазних проводів максимальний струм був 28-30А, після заміни 38А (без дівчини), так як і написано на контролері. Можу залудити шунт і без шкоди (для контролера) підняти струм до 45А, але батареї жаль.

Яка максимальна швидкість на холостому ходу та при навантаженні? Якщо різниця показників більше 25% то МК працює в неоптимальному режимі з низьким ККД.

При температурі навколишнього середовища +9 у вас МК добряче нагрілося, а що ж буде при 30?

Добавлено (26.03.2016, 22:36)
---------------------------------------------
Переживе чи ні 72В 30А не скажу, все залежить від фазного струму, який в декілька разів перевищує батарейний при старті та підйомі вгору.

В мене після заміни фазних проводів при 60В 38А на підйомі сталося ось так http://escooter.org.ua/forum/7-1951-22635-16-1444323142


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah

Сообщение отредактировал i8086 - Суббота, 26.03.2016, 22:25
 
zevs0812Дата: Суббота, 26.03.2016, 23:32 | Сообщение # 19
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цей спідометр фігню показує, потрібно налаштовувати. На холостих показує - 65 км/год, те саме показує під чс їзди - 65 км/год. Тому потрібно ставити велокомп'ютер, GPS навигатор, машину,... для заміру швидкості.

Буде час, погода без опадів, познімаю відео.
При +30С, я думаю МК довго не проживе при таких навантаженнях, не його режими роботи.

Цитата i8086 ()
В мене до заміни фазних проводів максимальний струм був 28-30А
i8086, при струмах 28-30А та (60В?), яка у Вашого МК була швидкість і тяга, а також з пасажиром?

Електроальфу, робив для їзди з пасажиром, а МК на жаль не справляється із моїми вимогами до нього, тому потрібно його перекинути на інший проект і не мучити. А якщо розглядати дане МК тільки, як для водія (одного), вагою до 90 кг, то в принципі може бути.
 
i8086Дата: Воскресенье, 27.03.2016, 01:07 | Сообщение # 20
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1974
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
Ні-ні, той показометр не годиться, потрібно велокомпутер калібрований.

Ваше МК 350Вт 60В це не показник реальної потужності (реальна десь 450-600Вт має бути). Виробники навмисне занижують паспортну потужність, чтоб по документах цей транспортний засіб був електровелосипедом. Правда гайці на це не реагують і все одно для них електромопед, хоча й немеханічний транспортний засіб.

Контролер в мене заявлений як 64В 1200Вт (38А), куплений у пана lu4. Цікаво, де є такий стандарт 64В, явно не свинець, але контролер програмується на будь яку напругу в діапазоні 48-70В.

При 28-30А швидкість 50-55 км/год, з пасажиром 40-45 км/год в залежності, це майже на горизонтальній ділянці. Тяга так собі, на рівні типового автомобіля, значно покращилась після заміни фазних проводів.

Якщо потрібно їздити з пасажиром, та ще й по горах, то і поточне МК вам не підійде і скутерне 800Вт буде занадто слабким, краще 1500Вт з відповідним контролером. Але враховуйте, що у Альфи шини 17-2,5", а в скутерного МК максимум 12-4,0".


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah

Сообщение отредактировал i8086 - Воскресенье, 27.03.2016, 01:41
 
zevs0812Дата: Воскресенье, 27.03.2016, 09:37 | Сообщение # 21
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Напевно так!
Потрібно брати МК 1500 Вт і контроллер міняти на відповідний, а також прийдеться міняти і переднє клесо з 17" на 14" дюймів.
Я в курсі, що у Альфи 17" можна і до 3.0 ставити. На штатних Альфах, стоїть на 2.75.

Прийдеться пожертвувати естетичним виглядом Електроальфи на благо тяги. Або як варіант заспіцувати 2-3 кВт в мото обід!?
За горбом є МК на різну потужність та дюйми але доставка з Китаю, но дуже дорого((

А можливо на МК 1500 Вт не ставити 12" 4.0, а на 3.0. Перед залишити 17" 2.25 на зад 12" 3.0, буде типу чопер-кракозябра. Менший діаметр колеса - більша тяга, а швидкість на 72В 45А і 120 % режим, думаю буде під 60-65 км/год!?
 
i8086Дата: Воскресенье, 27.03.2016, 17:58 | Сообщение # 22
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1974
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
Заспицювати 2-3 кВт в мотообід не варіант, проблем буде більше зі спицями, їх просто не знайдете потрібної довжини, або самому робити, або під замовлення...

120% режим краще не використовувати, непропорційно зростає споживання струму, а зростання швидкості непомітне 2-3 км/год.

Швидкість приблизно можна порахувати, на сайті вказана частота обертання при 60В, при 72В вона буде в 1,2 рази більша, а далі перераховуєте на швидкість відповідно до установленої покришки.


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
kapral88Дата: Воскресенье, 27.03.2016, 19:54 | Сообщение # 23
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 271
Репутация: 5
Статус: Оффлайн
zevs0812, моя самоделка,смотрится довольно прилично,скутерное 12" 800w,электовское колесо, а все остальное Верховина 6
Прикрепления: 3074173.jpg(200Kb)
 
ivsemДата: Воскресенье, 27.03.2016, 20:01 | Сообщение # 24
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 430
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
120% режим краще не використовувати, непропорційно зростає споживання струму, а зростання швидкості непомітне 2-3 км/год.
У меня на крошке с аккумом 48 вольт, колесом на мотободе 17" при 100% на инфинионе скорость 45 км/час, при 120% скорость 52 км/час. Прирост скорости 7 км/час очень хорошо ощутим.


Моторы крошка+350 LiFePo4 48V 32 AH

Сообщение отредактировал ivsem - Воскресенье, 27.03.2016, 20:04
 
i8086Дата: Воскресенье, 27.03.2016, 23:34 | Сообщение # 25
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1974
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
Цитата kapral88 ()
Верховина 6
А какая скорость и вес самоделки?
Цитата ivsem ()
Прирост скорости 7 км/час очень хорошо ощутим.
думаю прирост скорости зависит от диаметра колеса и на 12" он менее заметный. Хотя могу и ошибаться, у меня давно нет этого переключателя, уже не помню...


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
kapral88Дата: Понедельник, 28.03.2016, 00:36 | Сообщение # 26
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 271
Репутация: 5
Статус: Оффлайн
i8086, вес не взвешивал,а скорость на 110% 42км по прямой. У меня вес 105кг.правда аккумах хватало на 18км(свинец 14а.ч 48в)
 
zevs0812Дата: Понедельник, 28.03.2016, 09:00 | Сообщение # 27
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цитата kapral88 ()
zevs0812, моя самоделка,смотрится довольно прилично,скутерное 12" 800w,электовское колесо, а все остальное Верховина 6
Прікольний Електромопед получився, мінімістично та практично!

kapral88 у Вас весь набір від Електри, (контроллер) чи тільки МК? Яка тяга  при такій конфігурації, а також швидкість в режимі 100%?

Добавлено (28.03.2016, 09:00)
---------------------------------------------
Щодо режимів: 110%, 115%, 120%, напевно залежить і від контроллера. 120% на Інфініоні буде мати кращий показник, а ніж 120% на іншому контроллері (напевно)!?
На своєму контроллері в режимі 115% на Електроальфі, також мото обід 17", я його практично не відчуваю.
Як уже казав i8086, 2-3 км/год, можливо максимум до 4 км/год, а струм зростає на приборчику. А 7 км/год - відчутна різниця.
Але це при 115%, можливо в режимі 120% і буде приріст в 7 км/год!?

 
kapral88Дата: Понедельник, 28.03.2016, 13:00 | Сообщение # 28
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 271
Репутация: 5
Статус: Оффлайн
zevs0812, я его собрал в марте 2014г после покупки дочке китайского эльфа.прокатнулся, понравилось.купил скутерный набор электовский 800w 48v,а в металоломе валялась моя школьная верховина.за два вечера сварил заднюю вилку,собрал все в кучу и выехал попробовать на эльфомском аккуме.понравилось, заказал свинец 14а.ч,и стал доводить все до ума.теперь то что получилось-после установки свинца 14а.ч. и трех скорстного пульта, по навигатору вышло:в положении 1-скорость 20км, дальность 35км,в положении 2(установлено с завода)скорость 32км, дальность 24км,в положении 3-скорость 41км, дальность 18км.это показания на новом аккуме,весной,и при моём весе в 105 кг.потом уже ни чего не контролировалось,так как поездки в день 5-8км, и зарядка от генератора как получится(после обстрелов у нас не было 2 месяца света,а генератор заводил на пару часов что бы всей улицей зарядить телефоны и посмотреть новости)а в 2015 жена нагло отобрала smile мою мопедульку,пришлось поставить детское сиденье для самого младшего.  теперь я ей делаю электро скутер,а сам надеюсь вернуть свою верховину.хотя навряд ли,дочка (13 лет) положила на неё глаз.на данный момент пробег упал,виной тому один из акумов.осенью заметил что начала быстро заряжаться батарея,и также быстро и сдыхать.зимой разобрал батарею и выяснилось что один из аккумом( тот который первый к минусу) не держит емкость.я его потренировал,сейчас более менее, но саморазряд у него все таки есть.хотел у лу4 купить монстры,но финансы запели.надо крышу востанавливать... angry

Сообщение отредактировал kapral88 - Понедельник, 28.03.2016, 13:16
 
zevs0812Дата: Четверг, 31.03.2016, 21:47 | Сообщение # 29
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Думаю і не знаю, що робити!
Купити скутерне МК від Електри на 800Вт для проби, що з цього вийде із теперішнім контроллером, чи призбирати  коштів на 1500ВТ.

Або зв'язатися з Вольтою, щоб вони заспіцували ось таке МК на 1500 або на 2000 Вт Вт http://www.e-bike.com.ua/motor-k....id=1480

Дуже не хочеться псувати зовнішній вигляд Електроальфи, а на скутерних МК, уже буде не то!

Вольта, демонстрували свій електромотоцикл на 60В 3000Вт зі швидкістю - 80 км/год. 

Мені і до 60 км/год вистачить
 
i8086Дата: Пятница, 01.04.2016, 09:10 | Сообщение # 30
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1974
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
Я б не радив зв'язуватись з подібними МК для електровелосипедів, а тим більше з Вольтою. Воно у вас і 50 не поїде, не розраховане воно на таку вагу (а тим більше у вас плануєтся з пасажиром). Те що на велосипеді їде 60, на мопеді поїде лише 40 км/год.

І не потрібно порівнювати МК те, що на аватарці у вас з тим, що продає Вольта і їй подібні контори, це різні МК. Перше нехай 60В 450Вт, але воно буду краще тягнути, ніж вольтовська  кіловатка. Теж саме може сказати і OLD1966, він на 350Вт розвивав швидкість близько 70 км/год.


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah

Сообщение отредактировал i8086 - Пятница, 01.04.2016, 09:11
 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Страница 2 из 20«12341920»
Поиск: