Вторник, 16.10.2018, 14:52
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Модератор форума: migrat, ZMEI, OLD1966, alabam  
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Електромопед/Електроальфа
i8086Дата: Вторник, 24.10.2017, 12:33 | Сообщение # 286
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 2025
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
Про синусний не скажу, не мав його ніколи, на контролері з блочним керуванням я наміряв максимум рекуперації близько 50% від максимального робочого струму. Але це дуже короткий проміжок часу, зі зниженням швидкості струм також знижується. Вважаю, що струм рекуперації варто враховувати на електромобілях, там і маса більша, і швидкість. На легкому двоколісному транспорті навряд чи він буде занадто великим.
 
zevs0812Дата: Вторник, 24.10.2017, 15:58 | Сообщение # 287
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 300
Репутация: 13
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
Про синусний не скажу, не мав його ніколи, на контролері з блочним керуванням я наміряв максимум рекуперації близько 50% від максимального робочого струму. Але це дуже короткий проміжок часу, зі зниженням швидкості струм також знижується. Вважаю, що струм рекуперації варто враховувати на електромобілях, там і маса більша, і швидкість. На легкому двоколісному транспорті навряд чи він буде занадто великим.

i8086, дякую!

i8086, ви користуєтесь рекуперацією електро-гальмами? Якщо так, то до якої швидкості (км/год) йде гальмування (електрогальмом) ?
 
i8086Дата: Вторник, 24.10.2017, 19:15 | Сообщение # 288
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 2025
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
Так, користуюсь, економлю колодки. Гальмування майже до повної зупинки. І взагалі якось неправильно в мене працює, на великій швидкості ефект рекуперації слабкий, а на невеликій гальмує добре, а повинно бути навпаки.
 
zevs0812Дата: Среда, 25.10.2017, 06:48 | Сообщение # 289
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 300
Репутация: 13
Статус: Оффлайн
У мене старий (блочний контролер) на 30А, також рекуперація тривай практично до 0 км/год + обмежує швидкість до 35 км/год, при спуску і для більшої швидкості потрібно газувати ))

Не знаю, яка рекуперація у синусного контролера чи також до 0, чи можливо до 15 ...км/год.

У синусі не сподобалося те, що коли їхати по трасі при швидкості 60 км/год, він до фіга споживає батарейного струму 45А+. Чим більша швидкіть тим більше споживає струму(( Блочний контролер при батарейному струмі 28А (контролер більше 30А - не видає), по трасі розганяє мопед до 63 км/год. Виходить, що синусний контролер, керує потужністю, а блачний швидкістю.

На старті, синус споживає мало, але на швидкості - багато, я лише встигав замічати, як поділки заряду зникають і появляються, коли збавляти газ ((. Тоді про яку економію йде мова на синусному контролері. Можливо у мене не повністю синусний контролер.
 
alabamДата: Среда, 25.10.2017, 09:00 | Сообщение # 290
Генералиссимус электротранс
Группа: Модераторы
Сообщений: 2099
Репутация: 28
Статус: Оффлайн
Без разницы , синусный или блочный , мощность потребления не зависит от контроллера , она зависит только от скорости езды.
( имеется в виду что контроллеры правильно обучены , настроены, и работают в оптимальном режиме.)
Если у вас синусник много " жрет" - значит что то там не в порядке , возможно холлы стоят криво , или автодетект не корректно проведен , или еще что то не в режиме

да , и еще , сравнение потребления лучше проводить в Ваттах , а не в Амперах.
так как у всех разное напряжение то потребление в Амперех будет разным, при одинаковой мощности
 
zevs0812Дата: Воскресенье, 29.10.2017, 19:43 | Сообщение # 291
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 300
Репутация: 13
Статус: Оффлайн
Зняв бак на електроальфі, глянув на це все з боку - жесть, вернув назад ))

Також замінив передній скат та поставив на пера (передню вилку) гофри
 
zevs0812Дата: Суббота, 04.11.2017, 21:13 | Сообщение # 292
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 300
Репутация: 13
Статус: Оффлайн
Сьогодні, вернув у стрій старенький контролер і трішки покатався. Чесно кажу, що із жужанням МК в порівнянні із синусним (де тишина), кататися прикольніше )). Єдине, що синусний має плавний старт ...! Якщо б старий контролер міг забезпечити -  40А, то я б його не міняв, а так 30А маловато((. 

Тепер навіть не знаю, може взяти блочний контролер на 42А чи надати перевагу синусному!?

Прикрепления: 7607643.jpg(516.0 Kb)
 
zevs0812Дата: Понедельник, 11.12.2017, 19:43 | Сообщение # 293
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 300
Репутация: 13
Статус: Оффлайн
В суботу отримав ще один синусний контролер)) і уже установив на мопед. Тепер нарешті, є рекуперація! Нажаль не вдалося до кінця перевірити так, як у суботу був сильний снігопад. Перевірка відбулася в будинку в коридорі)), з підключеним ваттметром, де ізимує Електроальфа)).
Контролер заказував у того самого продавця і уже попросив щоб продавець додав рекуперацію та реверс.
Контролер на 48-72В 42А на 15-ть фетів.

Підключивши контролер, всі функції запрацювали, оскільки
контролер без самонавчання, то переживав, що прийдеться підберати комбінації на
фазних проводах, але все співпало по кольору.

На підвішеному МК, при переключенні швидкостей, ваттметр та
спідометр, показали: 1-ша швидкість - 1.12А (на спідометрі - 45 км/год), 2-га
швидкість - 1.46А (на спідометрі 65 км/год), 3-тя швидкість - 2.12А (на спідометрі 70 км/год). Замітив одну відміність, що на
всіх попередніх контролерах на ХХ та при включеній 3-й швидкості, швидкість
збільшувалася лише на 1 км/год або залишалася такою самою, як і на 2-й швидкості,
а на цьому контролері- різниця є )).

Оскільки в будинку (в коридорі), особливо не поганяєш, але
старт – плавний і робота МК беззвучна, як і на попередньому синусі. Також
вирішив перевірити струм, вперши переднє колесо у стінку, сівши на мопед і дав
гаску, на другій швидкості - ваттметр показав ~ 37А. Жаль, що вчасно не
замітив, як із під колеса викинуло матеріал, який я підкладав і прогорів
лінолеум((
На підйомі з пасажиром, можливо струм буде більший.

Ясна річ, що це не ходові випробування і заїзд покаже, що
собою представляє даний контролер! Під навантаженням швидкість можливо буде
іншою, бо спідометр був налаштований по GPS під інший контролер, на 65 км/год (ХХ),
а під навантаження, швидкість була 63 км/год, якщо вірити GPS спідометру. Цей
контролер на ХХ, показав 70 км/год, а що покаже GPS, побачу!

Мені і 60 км/год вистачає, в більшості випадків, їзджу ~ 50 км/год, я не аматор поганяти.





Прикрепления: 8565262.jpg(245.0 Kb) · 7305286.jpg(134.4 Kb) · 5362655.jpg(259.2 Kb)


Сообщение отредактировал zevs0812 - Вторник, 12.12.2017, 13:39
 
zevs0812Дата: Воскресенье, 22.04.2018, 19:29 | Сообщение # 294
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 300
Репутация: 13
Статус: Оффлайн
Нарешті вчора випробував новий синусний контролер )). Якщо у двох словах, то я повністю задоволений цим контролером, думав буде гірше )). Швидкість не сильно збільшилася, без пасажира на зарядженому АКБ, GPS спідометр показав - 67 км/год. А ось потужність і динаміка значно зросли. При цьому не гріється, ні МК, а ні контролер.
Для перевірки струму та потужності, використав по черзі, два приборчика: Ваттметр PZEM-051 і  DPT3010.

Зробив декілька заїздів з пасажиром, відео на жаль не вдалося зняти. Чесно сказати, зовсім не зручно їхати за кермом + пасажир і на швидкості дивитися за показниками.

Синусний контролер заявлений на 42А. Ваттметри показали максимальний мною побачений струм: PZEM-051 (виносний шунт на 50А) = 47А, DPT3010 (вбудований шунт) = 49А. Ясна річ, що струм коливався відносно заряду акб.
Потужність обидва показали - 3430W.

Дальше в планах за допомогою так званого тестера DPT3010 - перевірити ємність АКБ та скільки ампер видає ЗП.

Необійшлося і без косяків. Так, як при підключенню різних приборів, я виключав автомат щоб не іскрили контакти. В кінці тестування, я забув включити автомат, а підключив зарядку та включив замок запалювання. На дисплеї, я побачив 88V, тобто напругу холостого ходу ЗП, ясна річ, що зарядка не йшла, а ось індикатор заряду (сигмент з поділками на 5шт), перепрограмувався ((. Тепер щоб повністю відображалися всі поділки, потрібно 88V, ясна річ, що до такої напруги - АКБ не заряджається, тому тепер даний індикатор не коректно показує. Можливо, якщо б знову подати меншу напругу при виключеному автоматі щоб індикатор заново перепрограмувався, або розбирати дисплей...

Зробив декілька фото:

$IMAGE1$

$IMAGE2$



$IMAGE4$
Прикрепления: 9851782.jpg(196.2 Kb)
 
zevs0812Дата: Воскресенье, 22.04.2018, 19:37 | Сообщение # 295
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 300
Репутация: 13
Статус: Оффлайн
Блін, фотки великого розміру не хочуть завантажуватися ((.





$IMAGE3$
Прикрепления: 9211603.jpg(212.7 Kb) · 9981834.jpg(261.6 Kb)
 
zevs0812Дата: Воскресенье, 22.04.2018, 19:38 | Сообщение # 296
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 300
Репутация: 13
Статус: Оффлайн
Прикрепления: 0084063.jpg(264.9 Kb)
 
zevs0812Дата: Вторник, 01.05.2018, 08:11 | Сообщение # 297
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 300
Репутация: 13
Статус: Оффлайн
Придбавши на аліекспрес тестер - DPT3010 (взяв у корпусі), нещодавно вирішив заміряти ємність акумулятора, скільки там A/h, а також який струм видає ЗП. Розрядивши батарейку в 0, після повної зарядки, тестер показав, що залилося 19 A/h при 20-ти заявлених. Хотів також батарейку на розряд перевірити але була інша робота, тому не встиг.
Даний тестер - DPT3010, має пам'ять, що дуже радує. Різні режими відображення даних. Коли тестував електромопед на потужність та струм за допомогою цього тестера, потім на тиждень залишив без живлення, а коли підключив до АКБ, тестер показував попередні дані. 

ЗП для LiFePo4 72В, заявлено на 6А, всього видає 4.5А ((. Також підключав ЗП від бенліна на 60В, заявлено на 2А, тестер показав - 1.92А/1.96А.

Трішки фото самого девайсу та процесу зарядки: ))









Прикрепления: 4590250.jpg(135.4 Kb) · 9972689.jpg(118.4 Kb) · 5790419.jpg(243.9 Kb) · 5575269.jpg(261.0 Kb) · 0218492.jpg(276.3 Kb)
 
zevs0812Дата: Вторник, 01.05.2018, 08:15 | Сообщение # 298
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 300
Репутация: 13
Статус: Оффлайн






Прикрепления: 9032273.jpg(214.5 Kb) · 0966913.jpg(246.4 Kb) · 8192723.jpg(255.4 Kb) · 5420533.jpg(236.2 Kb)
 
zevs0812Дата: Вторник, 01.05.2018, 08:17 | Сообщение # 299
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 300
Репутация: 13
Статус: Оффлайн
ЗП від бенліна на 60В 2А:



Прикрепления: 5794700.jpg(212.1 Kb) · 3447863.jpg(213.1 Kb)
 
zevs0812Дата: Воскресенье, 26.08.2018, 19:15 | Сообщение # 300
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 300
Репутация: 13
Статус: Оффлайн
Всім, доброго часу доби!

Нарешті, я установив на заднє колесо (МК) - гальма )). Посприяло те, що пробив заднє колесо, а точніше - надірвало сосок на камері. При чому на швидкості з пасажиром, за кермом був батько, добре що швидкість була не висока. Вирішив, що не буду ставити МК, пока не поставлю гальма! Заказав близько місяця тому на аліекспрес дискові механічні гальма - Avid BB7 з диском 203 мм.

Вчора це все зібрав і вирішив покататися)). Скажу так, гальма не ахтій, в тому плані, що це все таки велосипедний варіант і не гідравліка, але однозначно краще ніж було )). Пока колодки притираються. Підкрутив, налаштував по максимуму. Я приблизно знав, що з цього получиться)) і на супер результат не очікував, але даний малиш BB7, зупиняє Електроальфу, а це 75+кг не враховуючи водія - юзом))). 







$IMAGE4$
Прикрепления: 0071172.jpg(393.7 Kb) · 4834334.jpg(313.2 Kb) · 1742275.jpg(335.0 Kb)
 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Поиск: