Понедельник, 20.11.2017, 10:43
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 4 из 20«1234561920»
Модератор форума: migrat, ZMEI, OLD1966, alabam 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Електромопед/Електроальфа
zevs0812Дата: Суббота, 02.04.2016, 21:44 | Сообщение # 46
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Сьогодні вдалося, трішки познімати Електроальфу, випробування, але якість відео (відео знімалося пасажиром), не дуже, тому - вибачайте!

На вулиці на сонці ~ +20C. Випробування проводилося з пасажиром, загальною вагою - 140 кг
Там, де сказано на відео про підйом - 10 градусів, то там підйом на знаку 10%.

Максимальна швидкість у режимі 115% при навантаженні із пасажиром - 120 кг по GPS на Андроїд планшеті, склала - 39 км/год. 

На крутий підйом з пасажиром, загальною вагою - 120 кг, виїхати "Електроальфа - не змогла  angry
Пасажиру прийшлося йти пішком  sad . Тримати руку після цього підйому на МК, було не можливо, настільки розкочегарилося, і на ручку газу уже майже не реагував і без водія. Ще б трішки і напевно б згоріло.

Вечером спробую чи все ок. Більше так насилувати МК - не буду.

Відео № 1, короткий огляд "Електроальфи"! https://www.youtube.com/watch?v=j9CLFRyrGIk
Відео № 2, випробування "Електроальфи"! https://www.youtube.com/watch?v=9Hto7Rwfih4

Після 30 хв, які Електроальфа стояла на сонці, Ваттметр при включенні, показав - всі вісімки та знаки, думав гаплик йому.
Виключав/включав - не працює, но через 5 хв - запрацював!

Добавлено (02.04.2016, 21:44)
---------------------------------------------
МК, прийшов гаплик (або датчикам хола) angry Не витрамало моїх знущань.
Коротше, симптоми такі, як і на Електровелосипеді "Бенлін". МК на старті дьоргається і не їде, якщо метр покотити накатом, то начинає крутити. З підвішеним МК, коли газанути, крутить ок!
Контроллер підтримує режим роботи (без датчиків хола), але для цього напевно потрібно роз'єднати конектори!?

 
i8086Дата: Суббота, 02.04.2016, 22:34 | Сообщение # 47
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1974
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
Можливо якийсь з датчиків від перегріву дурить.
По суті контролер повинен сам зрозуміти, що з датчиками щось не те і переключитися в безсенсорний режим. Якщо цього не відбувається, то відключити колодку і активувати процедуру навчання.

Добавлено (02.04.2016, 22:34)
---------------------------------------------

Цитата zevs0812 ()
і на ручку газу уже майже не реагував і без водія
ось це насторожує sad Обережніше, можуть магніти розмагнітитись, якщо нагріти вище температури Кюрі. Та й ізоляція на статорі може поплавитись...


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Воскресенье, 03.04.2016, 09:07 | Сообщение # 48
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Відключив колодку з датчиками хола, провів процедуру навчання. Але після навчання (робив двічі), Електроальфа без підключених датчиків, їде сама назад (без ручки газу).

Виключив все, під'єднав колодку з датчиками, провів знову навчання. Потім знову відключив колодку з датчиками. Результат той самий, що із підключиними датчика, МК стартує ривками і не крутиться. При чому із підвішеним МК, з підключеними чи відключеними датчиками, МК крутиться без проблем.
Також пропав режим 115%!

Наступним кроком буде підключення іншого контроллера щоб виключити можливість несправності контроллера. Можливо контроллеру гаплик або...!?
 
i8086Дата: Воскресенье, 03.04.2016, 10:27 | Сообщение # 49
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1974
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
zevs0812, де брали контролер і як навчали?
Коли замикаєте перемичку навчання, то МК крутиться без ручки газа в довільну сторону, коли розмикаєте і знову замикаєте, то крутиться в протилежну сторону. Обравши правильний напрям руху, розмикаєте перемичку і все...
Якщо пропав режим 115%, це означає що проблема з датчиками Холла, а у вас як я зрозумів, поведінка однакова, що з датчиками, що без них.
Можливо один з датчиків накрився, а контролер з даним МК некоректно працює в безсенсорному режимі (швидше за все це аварійний режим, щоб доїхати до місця ремонту)


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Воскресенье, 03.04.2016, 13:58 | Сообщение # 50
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Контроллер брав у пана Сергія (Lu4).

Я, згадав, що в описі про контроллери, Сергій писав, що режим 115% не буде працювати без датчиків хола. Значить датчик(ки) накрилися але також він писав, що контроллери можуть працювати без датчиків хола, мій контроллер по ходу - не може!

i8086, я в курсі, як провести навчання (подружити МК с контроллером). Річ у тому, що без підключених датчиків хола у режимі навчання, МК все одно їде на зад, а із підключеними датчиками хола, навчання проходить нормально і крутится в правилному напрямку!

Можливо, що даний контроллер все таки не може працювати без датчиків хола!

Тепер, як добратися до тих датчиків хола щоб нічого не поламати, а потім ще правильно зібрати, загерметезувати кришки....???

Ще таке запитання, якщо все таки датчики хола накрилися і якщо підключити інший контроллер, то Фети в контроллері не згорять чи ще щось ???

P.S. Значить на Електровелосипеді "Бенлін", також политів один із датчиків, бо симптоми один в один!
Блін, тепер уже два полоубиті МК  sad

Тепер, стопудово не буду брати 800-ку, візьму 1500 Вт, бо підйоми + пасажир +30-40С літом, думаю 800-ка також не виживе!?

Добавлено (03.04.2016, 13:58)
---------------------------------------------
Чи можна таким тестером http://www.electra.com.ua/komplec....a.html, точно провірити контроллер (фази) без випаювання фетів, МК (датчики хола)...?

 
alabamДата: Воскресенье, 03.04.2016, 15:48 | Сообщение # 51
Генералиссимус электротранс
Группа: Модераторы
Сообщений: 2012
Репутация: 26
Статус: Оффлайн
Для езды вдвоем нужно брать 3кВт -ник , причем с правильно подобранным kv .
У меня обычный , чуть утяжеленный вел , 1кВ эвеловский МК греется страшно, я почти всегда на 2 МК езжу. В таком варианте оба греются 50-60* , ездить можно не опасаясь перегрева.
Но я один , иногда с грузом .

Цитата zevs0812 ()
Чи можна таким тестером http://www.electra.com.ua/komplec....a.html, точно провірити контроллер (фази) без випаювання фетів, МК (датчики хола)...?

исправьте ссылку


Киев.
Полный привод, Поларис 500+Конхисмотор 1кВт, Хедвей 38120, 20АЧ (19S2P),
 
i8086Дата: Воскресенье, 03.04.2016, 16:09 | Сообщение # 52
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1974
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
Тепер, як добратися до тих датчиків хола щоб нічого не поламати, а потім ще правильно зібрати, загерметезувати кришки....???
відкрутити болти на кришці МК, поставити на тверду поверхню і різко всією вагою тіла натиснути на колесо, так щоб статор вийшов з магнітного поля ротора. Якщо не піддається, то обережно підважити кришку, щоб вона вийшла з ротора і повторити процедуру.


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Воскресенье, 03.04.2016, 16:18 | Сообщение # 53
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Виправив http://www.electra.com.ua/komplec....da.html
 
i8086Дата: Воскресенье, 03.04.2016, 22:24 | Сообщение # 54
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1974
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
i8086, я в курсі, як провести навчання (подружити МК с контроллером). Річ у тому, що без підключених датчиків хола у режимі навчання, МК все одно їде на зад, а із підключеними датчиками хола, навчання проходить нормально і крутится в правилному напрямку!
В мене теж контролер від lu4, спробував в себе процедуру навчання без датчиків Холла, спочатку їде назад, потім вперед, все як повинно бути. І без датчиків Холла оберти на холостому ходу дещо вищі.


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
alabamДата: Воскресенье, 03.04.2016, 23:31 | Сообщение # 55
Генералиссимус электротранс
Группа: Модераторы
Сообщений: 2012
Репутация: 26
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
Цитата zevs0812 ()
Тепер, як добратися до тих датчиків хола щоб нічого не поламати, а потім ще правильно зібрати, загерметезувати кришки....???
відкрутити болти на кришці МК, поставити на тверду поверхню і різко всією вагою тіла натиснути на колесо, так щоб статор вийшов з магнітного поля ротора. Якщо не піддається, то обережно підважити кришку, щоб вона вийшла з ротора і повторити процедуру.

Я себе 3 лапый съемник сварил , выбивать статор мне стало жаль.
А со съемником милое дело , плавненько вынимаем , так же плавно и обратно вставляем.
Без съемника можно пластины погнуть, обмотки повредить, да и магниты поколоть.
Все на авось.
Относительно контроллера - проверял свой в режиме безсенсоров , обучился , нормально работал.
Непонравилось то что он плохо стартует, дергает .
Вернул обратно в сенсорный режим.


Киев.
Полный привод, Поларис 500+Конхисмотор 1кВт, Хедвей 38120, 20АЧ (19S2P),
 
lu4Дата: Понедельник, 04.04.2016, 01:17 | Сообщение # 56
Генерал-полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 999
Репутация: 24
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
i8086, я в курсі, як провести навчання (подружити МК с контроллером). Річ у тому, що без підключених датчиків хола у режимі навчання, МК все одно їде на зад, а із підключеними датчиками хола, навчання проходить нормально і крутится в правилному напрямку!

У випадку коли після навчання МК почало обертатися не в вірному напрямку - повторіть процес навчання.
 
OLD1966Дата: Понедельник, 04.04.2016, 01:37 | Сообщение # 57
Генералиссимус электротранс
Группа: Модераторы
Сообщений: 1511
Репутация: 20
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
Тепер, стопудово не буду брати 800-ку, візьму 1500 Вт, бо підйоми + пасажир +30-40С літом, думаю 800-ка також не виживе!?

- повторный бег по чужим граблям... 
А может стоило не делать столько ошибок, а пройтись по моей теме "про Дельту" (ведь конструктив рама-ходовка почти 1х1) и сделать для себя выводы? Как минимум, почерпнуть полезную информацию, ведь я так-же морочился с МК и многое многое другое.
В итоге - достойный результат, но какой ценой! wacko  Опыт и знания дорогого стоят.


Delta-El Трайк Трайк-2

http://samodelkin66.jimdo.com/
 
ivsemДата: Понедельник, 04.04.2016, 07:39 | Сообщение # 58
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 430
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цитата alabam ()
Для езды вдвоем нужно брать 3кВт -ник , причем с правильно подобранным kv .
Я на трайке втроем отъездил девять лет с одним мотором 500 ватт.
Вес трайка с тремя пассажирами около 300 кг.
В прошлом году наконец то сподобался поставить второй мотор 500 ватт.
Но если хочется при езде на электромопеде вдвоем приличной скорости и динамики надо ставить крошку и соответствующий по напряжению и емкости аккумулятор.


Моторы крошка+350 LiFePo4 48V 32 AH

Сообщение отредактировал ivsem - Понедельник, 04.04.2016, 07:43
 
zevs0812Дата: Понедельник, 04.04.2016, 09:56 | Сообщение # 59
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 288
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цитата alabam ()
Для езды вдвоем нужно брать 3кВт -ник , причем с правильно подобранным kv

Ясна річ що запас потужності зайвим не буває, але фінанси не дозволяють. А так взяв би собі Кро-мотор, контроллер Мах-Е.

Цитата lu4 ()
У випадку коли після навчання МК почало обертатися не в вірному напрямку - повторіть процес навчання.


Сергій, я так і робив.
Там перемичка із жовтого проводка для навчання, яке проводиться в два кроки (вибираючи в якому напрямку закрутиться МК). Я думаю, що режим навчання із датчиками так і без них проводиться ідентично!?

Робив так: Перед включенням контроллера, беру і з'єднюю жовтий проводок (навчання), включаю, якщо закрутилося в правильному напрямку, виключаю та роз'єднюю проводки і більше не з'єднюю. Якщо ні, повторяю процедуру.

Добавлено (04.04.2016, 09:56)
---------------------------------------------
Щодо навчання контроллера, то напевно, коли МК закрутилося не в вірному напрямку, потрібно роз'єднати проводки та виключити контроллер. А я спочатку виключав контроллер та роз'єднював проводки.

Цитата OLD1966 ()
- повторный бег по чужим граблям... А может стоило не делать столько ошибок, а пройтись по моей теме "про Дельту"

Саша (OLD1966), я читав вашу тему і не раз! Ви змогли своє МК 36В/350Вт (якщо я не помиляюся), розігнати 50+ км/год. І мені б цього вистачило. Єдине, що я не врахував, що ви вдвічі розігнали по напрузі МК (тобто із 36В до 72В), а я своє лише на 12В із 60В до 72В.

Просто попався за хорошу ціну готовий Електровелосипед. А як правило, скупий платить двічі, тричі...і т.д.

Напевно заявлені два одинакові МК 48В/350Вт на практиці можуть відрізнятися. Тобто одне можна форсажну, а інше форсажуй не форсажуй (((

Знову ж таки, беручи до уваги їзду на Електровелосипеді "Бенлін" на 60В/450Вт, контроллер на 22А, розганяв його до 39 км/год на свинцевих АКБ.

Думав, якщо підніму напругу на 12В, контроллер на 32А, АКБ - LiFePo4, то поїде моя Електроальфа - 50 км/год. Хоча Ваттметр, показує в піку 2,1 кВт,а тяги нету (звідки їй там бути, коли номінал 350Вт).

Але не тут то було. Електроальфа розганяється і тягне як і "Бенлін" нажаль.
Якщо б на Бенлін, поставити Акум LiFePo4, він можливо б тягнув краще і швидкість зросла б, а то, як не як свинцевий акамулятор просідає.

Тепер наступний геморой, розібрати два МК, замінити датчики холла.

А як щодо даного тестера, ніхто не користувався ?
Виправив http://www.electra.com.ua/komplec....da.html
 
alabamДата: Понедельник, 04.04.2016, 10:13 | Сообщение # 60
Генералиссимус электротранс
Группа: Модераторы
Сообщений: 2012
Репутация: 26
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
А як щодо даного тестера, ніхто не користувався ?
Виправив http://www.electra.com.ua/komplec....da.html

Если тут молчат-значит не знают.

Была тема на русфоруме
http://electrotransport.ru/ussr/index.php?topic=12091.0


Киев.
Полный привод, Поларис 500+Конхисмотор 1кВт, Хедвей 38120, 20АЧ (19S2P),
 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Страница 4 из 20«1234561920»
Поиск: