Пятница, 26.05.2017, 04:42
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 5 из 13«12345671213»
Модератор форума: migrat, ZMEI, OLD1966, alabam 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Електромопед/Електроальфа
zevs0812Дата: Понедельник, 04.04.2016, 10:47 | Сообщение # 61
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 208
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Цитата alabam ()
Была тема на русфоруме http://electrotransport.ru/ussr/index.php?topic=12091.0

alabam, дякую!

Добавлено (04.04.2016, 10:47)
---------------------------------------------
А датчики холла в МК, стоять різні чи такі підійдуть, як (аналог заміни) -  Датчик Холла SS41, для МК!? http://www.electra.com.ua/komplect1/datchick-holla.html

Якщо один із трьох датчиків - не робочий, то потрібно краще замінити всі три (на однойменні) чи лише один, який не робочий?

 
i8086Дата: Понедельник, 04.04.2016, 11:17 | Сообщение # 62
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1858
Репутация: 21
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
Щодо навчання контроллера, то напевно, коли МК закрутилося не в вірному напрямку, потрібно роз'єднати проводки та виключити контроллер. А я спочатку виключав контроллер та роз'єднював проводки.
Це робимо при включеному контролері

Добавлено (04.04.2016, 11:17)
---------------------------------------------

Цитата zevs0812 ()
Якщо один із трьох датчиків - не робочий, то потрібно краще замінити всі три (на однойменні) чи лише один, який не робочий?
Датчики Холла стоять зазвичай SS41, для впевненості краще замінити всі, щоб не гадати потім.


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Понедельник, 04.04.2016, 17:02 | Сообщение # 63
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 208
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
Це робимо при включеному контролері

Але із під'єднаними холлами по вище описаному мною методі, контроллер навчався нормально.

Значить ще раз спробую провести навчання контроллера для впевненості без підключення датчиків холла, не виключаючи контроллер!

Але оскільки дане МК з Електроальфи повернеться на Електровелосипед, то потрібно полюбому міняти датчики холла в ньому по моїй дурості, а могло б бути живим! Знав, що так не можна його навантажувати і .....((((

Добавлено (04.04.2016, 17:02)
---------------------------------------------
Такий контроллер підійде: 
http://ru.aliexpress.com/store....28.html

До такого МК: http://www.electra.com.ua/motor-koleso/motor-koleso-60v1500w.html

 
i8086Дата: Понедельник, 04.04.2016, 17:35 | Сообщение # 64
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1858
Репутация: 21
Статус: Оффлайн
так, підійде

57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Понедельник, 04.04.2016, 20:08 | Сообщение # 65
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 208
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
В чому різниця, коли контроллер працює з датчиками холла і без них, о крім того, що не працює режим 115% в даному контроллері (без датчиків холла)?
 
i8086Дата: Понедельник, 04.04.2016, 20:16 | Сообщение # 66
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1858
Репутация: 21
Статус: Оффлайн
різниця в тому, що стартує погано без датчиків, смикає при старті. А так на швидкості різниці немає, без датчиків дещо нижче струм і вище швидкість на холостому.

57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Понедельник, 04.04.2016, 21:07 | Сообщение # 67
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 208
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Якщо смикає при старті, то це уже не комфортно!

Добавлено (04.04.2016, 21:07)
---------------------------------------------
При розборці МК для заміни датчиків холла, кришки потрібно розкручувати і знімати з двох сторін чи тільки зі сторони провода, а то на ютюбі по різному роблять, а також чи потрібно знімати фріфіл, на який клей (сіліконовий) садити (закріпити) нові датчики, чи потрібно промазати обмотки та магніти, статора, ротора лаком (як дехто робить), а також який використати герметик при зборці (кришок)?

 
alabamДата: Понедельник, 04.04.2016, 21:10 | Сообщение # 68
Генералиссимус электротранс
Группа: Модераторы
Сообщений: 1945
Репутация: 17
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
кщо смикає при старті, то це уже не комфортно

Это особенность работы контроллера в таком режиме.
Он же не знает где именно находятся магниты и на какую фазу подавать ток
Дыркнет пару раз туда-сюда , поймет где что , потом уже подает ток и можно ехать.


Киев.
Полный привод, Поларис 500+Конхисмотор 1кВт, Хедвей 38120, 20АЧ (19S2P),
 
i8086Дата: Понедельник, 04.04.2016, 21:13 | Сообщение # 69
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1858
Репутация: 21
Статус: Оффлайн
не настільки воно вже й смикає, щоб було некомфотно, просто з датчиками я можу їхати зі швидкістю пішохода 5-7 км/год, а без датчиків не вийде так, або стоїмо на місці, або 10 км/год, інакше контролер не бачить положення ротора через слабку ЕРС обмотки.

57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
OLD1966Дата: Среда, 06.04.2016, 21:33 | Сообщение # 70
Генералиссимус электротранс
Группа: Модераторы
Сообщений: 1492
Репутация: 20
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
я читав вашу тему і не раз! Ви змогли своє МК 36В/350Вт (якщо я не помиляюся), розігнати 50+ км/год. І мені б цього вистачило. Єдине, що я не врахував, що ви вдвічі розігнали по напрузі МК (тобто із 36В до 72В), а я своє лише на 12В із 60В до 72В.

- это уникальный моторчик. У него большой диаметр (я таких больше не встречал). У него большущий "рычаг" и он легко везёт.



Да и намотка по уму, больше чем в 2 раза напряжение выдерживал без последствий. Вот по этому и возил классно... но мне, как всегда, было мало (да и так оно и было, по моему), хотя мужики говорили (кто пробовал проехать) что классно тянет и бежит. И только при более 3кВт (как сейчас), стало понятно что это тот минимум, с которого начинаешь получать удовольствие при езде на мопеде.
*******************************
Нынешний МК с скутера. Заявлен 1.5квт при 60в. Я даю ему 90в, на выходе 3.3кв (или даже чуток больше)... Так что нет линейной зависимости от "напряжение-мощность".
Прикрепления: 0505678.jpg(258Kb)


Delta-El Трайк Трайк-2

http://samodelkin66.jimdo.com/
 
zevs0812Дата: Четверг, 07.04.2016, 07:35 | Сообщение # 71
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 208
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
На моєму Електровелосипеді "Бенлін", МК зі схожим пирогом, як на Вашому МК.

Цитата OLD1966 ()
Нынешний МК с скутера. Заявлен 1.5квт при 60в. Я даю ему 90в, на выходе 3.3кв (или даже чуток больше)... Так что нет линейной зависимости от "напряжение-мощность".


Саша, скажіть будь ласка, а скільки ви вкачували в своє МК 1500Вт 60В до заміни фазних проводів (напруга, струм)? Ви при 72В і 45А - не їздили, яка швидкість, тяга. Чи відразу виставили 90В ...?А ???
Прикрепления: 0283108.jpg(149Kb)
 
OLD1966Дата: Четверг, 07.04.2016, 10:40 | Сообщение # 72
Генералиссимус электротранс
Группа: Модераторы
Сообщений: 1492
Репутация: 20
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
На моєму Електровелосипеді "Бенлін", МК зі схожим пирогом, як на Вашому МК
***********************
Саша, скажіть будь ласка, а скільки ви вкачували в своє МК 1500Вт 60В до заміни фазних проводів (напруга, струм)? Ви при 72В і 45А - не їздили, яка швидкість, тяга. Чи відразу виставили 90В ...?А ???

- я несколько раз сталкивался с похожими (как у Вас на "Бенлін") МК на Дельта-Силач и т.д. МК очень похожи, но... насмотревшись у меня, мужики меняли контроллер, поднимали напряжение, но на "мои достижения" не выходили. К слову - на этих МК была маркировка 48в и 60в. Может, даже, и по этому. Вот я и написал, что не встречал такого "весёлого" МК как у меня.
****************
По 1500вт.
Сначала я его пробовал на 82в 30а(контроллер-китаец). Ну - так себе, мне показалось не очень.
Потом поставил мини-е. Крутил ток до 50а. Пришёл к выводу, выше 35 не имело смысла поднимать. Расход растёт, толку нет. Батарея LiFePo4 (хедвей) 20ач. Макс. скорость - до 60км\ч
в оптимальных условиях движения.
Когда перешёл на LiPo (котлеты) 92в 20ач, то:
уже на мини-е: ограничил ток 40а. Причин две:
1) ограничение мини-е по мощности: 3.5кВт
2) не видел смысла поднимать выше, расход рос, параметры почти нет. МК начинал греться.
Силовые фазные провода грелись на большой скорости. Не до плавления, но сильно. После замены проводов - практически холодные. Живость мопеда возросла, это чувствовалось "седлом".
Макс скорость - 70км\ч (при ~3.3кВт).


Delta-El Трайк Трайк-2

http://samodelkin66.jimdo.com/
 
zevs0812Дата: Четверг, 07.04.2016, 12:16 | Сообщение # 73
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 208
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Цитата OLD1966 ()
К слову - на этих МК была маркировка 48в и 60в.
Можливо із-за цього, що МК на 48-60В, а Ваше на 36В або Вам попалося реально хороше МК!

Цитата OLD1966 ()
Батарея LiFePo4 (хедвей) 20ач. Макс. скорость - до 60км\чв оптимальных условиях движения.
Це при напрузі 82В LiFePo4 (хедвей) 20ач чи 72В, швидкість під 60 км/год?

Хочу також взяти дане МК 60В 1500Вт, і знайшов контроллер китайський 15-ти фетовий на 48-84В до 45А, заявлений для МК, номіналом - 1000Вт/1500Вт. Ось такий http://ru.aliexpress.com/item....c1567be
Якщо Ви кажете, що без заміни фазних проводів (не планую міняти), то давати струм вище 35А при напрузі - 72В - немає сенсу! Щоб не гріти провода та МК при 45А і витрачати розхід АКБ.

А якщо теперішній контроллер 12-ти фетовий на 72В 32А (Ваттметр показує віддачу струму -30А).
Залудити в ньому шунт на 5-7А, він виживе (підійде), чи краще взяти 15 фетовий на 45А, який вище по лінку ?

Саша, що ви на це скажете?
 
i8086Дата: Четверг, 07.04.2016, 12:31 | Сообщение # 74
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1858
Репутация: 21
Статус: Оффлайн
12-фетовий є сенс розганяти тільки після заміни транзисторів на більш потужніші з меншим Rds, наприклад IRFB4110, якщо там 80-амперні, то можна й не пробувати, так як додатковий струм буде гріти конгтролер і значно зменшить його ресурс.

А в ідеалі контролер взяти 18-фетовий, тоді буде запас по потужності.


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Четверг, 07.04.2016, 16:48 | Сообщение # 75
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 208
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Якщо замінити 12-ть транзисторів (мосфетів), а один = 61 грн в Ураїні http://www.electra.com.ua/komplect1/mosfet-irfb-4110.html , то простіше додати грн і купити новий більш потужний контроллер в Китаї.

Саша (OLD1966), оскільки планую брати таке саме МК, як у Вас (12" 60В 1500Вт від Електри), то ваша думка, є важливою для мене так, як ви мали змогу дане МК поганяти на практиці і знає, що воно може. 
На який струм оптимально підібрати контроллер, якщо напруга АКБ - 72V (АКБ LiFePo4 24S/2P 20A/H із призматиків, струм віддачі 3С), то на 35А-40А-45А ? Тут ще такий факт, що заявленого струму, контроллер може і не віддати, тобто заявлений буде на 45А, а по факту - 40А, тому можливо брати із запасом по струму!?

На жаль немає коштів купити програмуючий контроллер "Міні-Е" або хоча б - Infineon 12Fet IRFB4110, який коштує - 4860 грн в Україні http://evel.ua/catalog....rfb4110 , то прийдеться підібрати китайський контроллер.
 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Страница 5 из 13«12345671213»
Поиск: