Воскресенье, 24.09.2017, 00:41
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 8 из 19«126789101819»
Модератор форума: migrat, ZMEI, OLD1966, alabam 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Електромопед/Електроальфа
zevs0812Дата: Четверг, 14.04.2016, 23:06 | Сообщение # 106
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Саша, я вам вірю! Ви напевно, як ніхто з нас тут присутніх на сайті або й взагалі, пройшли тернистий шлях у побудові елетротранспорту з усіма експерементами.....

Просто, я вперта людина, навіть знаючи, що так не можна, не піде, ..., я все одно зроблю по своєму, і деколи це мені виходить боком!
 
OLD1966Дата: Четверг, 14.04.2016, 23:14 | Сообщение # 107
Генералиссимус электротранс
Группа: Модераторы
Сообщений: 1511
Репутация: 20
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
Просто, я вперта людина, навіть знаючи, що так не можна, не піде, ..., я все одно зроблю по своєму, і деколи це мені виходить боком!

- здесь я бессилен. Мои убеждения исчерпаны. 
Минимум Вам ошибок!  shades


Delta-El Трайк Трайк-2

http://samodelkin66.jimdo.com/
 
zevs0812Дата: Четверг, 14.04.2016, 23:24 | Сообщение # 108
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Дякую!
 
Dark_ThinkerДата: Пятница, 15.04.2016, 02:27 | Сообщение # 109
Полковник электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 230
Репутация: 21
Статус: Оффлайн
Я могу сказать по своему опыту, история подобна пройденной многими, купил скутер 48в 350вт. поездил, слабо wink , решил прибавить мощи и чуть было не купил примерно такой же хлам как вы нашли, скутерное колесо а в середине начинка велосипедного facepalm , немного поразмыслив решил купить сразу 3000вт, как-бы моща лишней не бывает, поднакопил и купил келлевский мотор(на тот момент я других продавцов и не знал с такими моторами) когда мотор приехал я был в шоке, как и куда его лепить, но потом всё пошло как по маслу и маятник и подвес, кстати люди часто путают тягу с мощностью, у мощных моторов кпд выше при тех же параметрах чем у менее мощного, отсюда и потребление немного ниже, если на киловатке ехать 40 км\ч и на трёхкиловатке ехать 40км\ч на одном и том же скутере то 3-х киловатник будет меньше кушать, грубо говоря он прикладывает меньше усилий для достижения скорости чем более слабый. Лучше постепенно усиливать батарею, контроллер и всякие плюшки но мотор нужно брать такой что-бы вы сами себя потом благодарили что в нём есть такой запас по мощности.

э-вел 1000ватт электра, э-скут 3000ватт kelly,
 
zevs0812Дата: Пятница, 15.04.2016, 08:46 | Сообщение # 110
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Ок, переконали! А то, скупий платить двічі,...
Очам страшно, а руки зроблять, це лише питання часу!
 
ivsemДата: Пятница, 15.04.2016, 21:14 | Сообщение # 111
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 417
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
Ок, переконали! А то, скупий платить двічі,...
Правильно Вам советуют брать мощный мотор. Мощный мотор от слабой батарейки поедет без проблемно и перспектива будет на будущее.


Моторы крошка+350 LiFePo4 48V 32 AH
 
zevs0812Дата: Суббота, 16.04.2016, 18:00 | Сообщение # 112
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Сьогодні вирішив розібрати МК. Розкрутивш кришку лише з однієї сторони, без зусиль вийняв статор з ротора, легко надавивши на вісь і статор разом з кришкою уже на верху.
А там  surprised Підсмажені обмотки. Магнітики на статорі малесенькі із пластинок. Колеги, таке МК варто перемотати, і хто це може зробити?









Прикрепления: 5398285.jpg(128Kb) · 1555515.jpg(120Kb) · 6597245.jpg(163Kb) · 1620277.jpg(229Kb) · 5868377.jpg(223Kb)


Сообщение отредактировал alabam - Воскресенье, 17.04.2016, 20:35
 
zevs0812Дата: Суббота, 16.04.2016, 18:05 | Сообщение # 113
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
На одному із датчиків холла (в центрі), припій залив, всі три виводи.







Прикрепления: 0412281.jpg(150Kb) · 0388036.jpg(113Kb) · 9731947.jpg(160Kb) · 1871348.jpg(178Kb)
 
kapral88Дата: Суббота, 16.04.2016, 20:53 | Сообщение # 114
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 4
Статус: Оффлайн
Обалдеть,как же оно бедненькое еще ездило. cry а контролёр выдержал?
 
i8086Дата: Суббота, 16.04.2016, 20:57 | Сообщение # 115
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1938
Репутация: 22
Статус: Оффлайн
непогано ви його підсмажили, перемотати можна, крім цього ще й датчики Холла нові треба ставити. Головне щоб магніти не розмагнітились. Ну і раз вже розібрали МК, то варто після перемотки замінити фазні проводи...

Вважаю, що ви переконалися, даного типу МК не призначене для їзди з пасажиром...

Добавлено (16.04.2016, 20:57)
---------------------------------------------
А контроллеру то что будет, он больше тока не даст и все, а там же не жесткое КЗ на статор, если еще как-то ехать пыталось.


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Суббота, 16.04.2016, 21:19 | Сообщение # 116
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Ясна річ, що датчики холла, потрібно міняти (замовив з Китаю 10 шт). Сам дивуюся, як воно ще їздило (правда лише до нагріву), після незначного нагріву, навіть без датчиків, ступор!

Потрібно було, до форсажу глянути, що там в середені, а воно - слабенько! Навіщо міняти фазні провода для штатного режиму. Навіть при форсажі, фазні цілі і не грілися. Якщо вдасться зробити дане МК, то піде на електровелосипед!

Мк заявлено на 60В 350Вт, а можна його перемотати на 48В 500Вт?
 
i8086Дата: Суббота, 16.04.2016, 22:13 | Сообщение # 117
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1938
Репутация: 22
Статус: Оффлайн
А ви як вважаєте? Номінальна потужність визначається конструкцією МК, тобто товщиною набору пластин статора, шириною магнітів, перерізом проводу обмоток... Номінальна потужність - та потужність, на якій МК буде працювати дуже довго без ознак перегріву.

Можна змінити коефіцієнт KV в невеликих межах, а це означає або більшу тягу (момент), або більшу швидкість (частоту обертання). А так як добуток цих двох величин це є механічна потужність, то вона не зміниться до тих пір, поки нге зміниться конструкція двигуна.

Добавлено (16.04.2016, 22:13)
---------------------------------------------
Вкачувати в МК можна хоч і 3кВт, але це короткочасна пікова потужність. В мене до 1,8кВт доходить при швидкості 50 км/год, але за 10 хв МК ледь нагрівається.


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Воскресенье, 17.04.2016, 20:14 | Сообщение # 118
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Якщо (теоретично) розміри підходять, то такий статор для реанімації МК - підійде? 

http://ru.aliexpress.com/item/72V-1500W-rotor-for-hub-motor-electric-bike-motor-stator-motor-maintenance-parts-hub-motor-repair/1682816819.html?spm=2114.03010208.3.40.Tc1wnP&ws_ab_test=searchweb201556_6,searchweb201602_1_10017_10005_10006_10034_10021_507_10022_508_10020_10018_10019,searchweb201603_7&btsid=9bc8dacd-9b5f-4880-b4fe-e73931a18df8
Прикрепления: 1545570.jpg(161Kb)
 
i8086Дата: Воскресенье, 17.04.2016, 20:24 | Сообщение # 119
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1938
Репутация: 22
Статус: Оффлайн
zevs0812, вам явно нема на що гроші потратити.

Добавлено (17.04.2016, 20:24)
---------------------------------------------
За ті гроші ви на місці перемотаєте 3 рази ще й на новий контролер лишаться гроші...


57 км/ч, МК Электра 2.5kW, контроллер 38А, АКБ 60V 38Ah
 
zevs0812Дата: Воскресенье, 17.04.2016, 20:28 | Сообщение # 120
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 254
Репутация: 6
Статус: Оффлайн
Але тут статор заявлений на 72В 1500Вт
 
Форум » общий раздел » Самоделки » Електромопед/Електроальфа (Електроальфа 72V,800W)
Страница 8 из 19«126789101819»
Поиск: