Понедельник, 23.10.2017, 20:11
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Модератор форума: migrat, ZMEI, OLD1966, alabam 
Форум » общий раздел » Самоделки » Электроскутер Viper Wind (Создан на базе китайского скутера 50сс Viper Wind)
Электроскутер Viper Wind
i8086Дата: Понедельник, 09.10.2017, 16:50 | Сообщение # 1
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1963
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
Представляю вашему вниманию электроскутер Viper Wind, собран из деталей китайского бензинового скутера с ДВС 50сс. Куплена б/у рама китайского скутера FADA-5 (ближайший аналог известного Viper Wind) 2008 г.в. Куплены новые детали подвески и обвес от Viper Wind. Диски литые, 12", шины бескамерные 3,50-12", в оригинале должны быть 3,00-10". Маятник, мотор-колесо, АКБ, задние амортизаторы с предыдущего проекта. Тормоза передние и задние дисковые с гидравлическим приводом. Пробег на одной зарядке около 100км без помощи педалей))




Прикрепления: 1632680.jpg(506Kb) · 2737796.jpg(347Kb) · 8942352.jpg(527Kb)


Сообщение отредактировал i8086 - Понедельник, 09.10.2017, 18:59
 
КоржДата: Вторник, 10.10.2017, 23:33 | Сообщение # 2
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1297
Репутация: 16
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
Пробег на одной зарядке около 100км без помощи педалей))

"Боюсь спросить...." biggrin

гарний двигун.

теж крутиться в голові типу такого скутера тільки без пластмас і т.д. максимально жорска рама і не жалка.
 
zevs0812Дата: Среда, 11.10.2017, 14:08 | Сообщение # 3
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 279
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
Представляю вашему вниманию электроскутер Viper Wind, собран из деталей китайского бензинового скутера с ДВС 50сс. Куплена б/у рама китайского скутера FADA-5 (ближайший аналог известного Viper Wind) 2008 г.в. Куплены новые детали подвески и обвес от Viper Wind. Диски литые, 12", шины бескамерные 3,50-12", в оригинале должны быть 3,00-10". Маятник, мотор-колесо, АКБ, задние амортизаторы с предыдущего проекта. Тормоза передние и задние дисковые с гидравлическим приводом. Пробег на одной зарядке около 100км без помощи педалей))

і8086, класний проект!!!
Є достатньо місця для перевезення невеликого вантажу під ногами + під сидінням! Я так розумію, що деякі комплектуючі із попереднього проекту!?

Чи все таки на ходу обидва електромопеда?

Я в свій час, також планував збирати електротранспорт на базі скутера але потім порахував скільки коштує пластик, а там його багато, то бажання відпало. Но тепер жалію, бо Електроальфа для перевезення вантажу не годиться! Якщо в кофр кидати речі, то вони там барабанять, а якщо щось важке + пасажир, то весь зад перевантажений і керувати уже напряжно, так як перед легкий!
Планую зняти бак та поставити якусь корзину або ящик ))
 
i8086Дата: Среда, 11.10.2017, 14:52 | Сообщение # 4
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1963
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
Чи все таки на ходу обидва електромопеда?
Нажаль, попередній електромопед не на ходу, не вистачає моторколеса, акумулятора, контролера, задньої підвіски.

Пластик коштує дорого, це факт, та ще й не на кожний скутер можна знайти пластик.

Якщо знімете бак і поставите кошик або ящик, то електроальфа стане електродельтою biggrin
 
zevs0812Дата: Среда, 11.10.2017, 15:40 | Сообщение # 5
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 279
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
Якщо знімете бак і поставите кошик або ящик, то електроальфа стане електродельтою

i8086, та хоть електроящиком biggrin за те буде практично, а то набридло на  кермо вішати пакети для перевезення )). А взагалі хочу електротрайка!

Добавлено (11.10.2017, 15:35)
---------------------------------------------
i8086, яка динаміка, максимальна швидкість на даному скутері? А також, яка вага ТЗ? На скільки важчий від попереднього?

Добавлено (11.10.2017, 15:40)
---------------------------------------------
Пардон, не просто скутер  biggrin , а Електроскутер чи краще сказати Electro Wind.

 
i8086Дата: Среда, 11.10.2017, 16:37 | Сообщение # 6
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1963
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
Не можу терпіти, коли на кермі щось висить та заважає керувати. Для пакетів для перевезення в мене є гачок між кермом та сидінням і під ногами достатньо місця. Ще можна мені прикрутити кошик на клюв та кофр на багажник.
А ще завдяки полику не летить болото і штани чисті.
 
zevs0812Дата: Среда, 11.10.2017, 17:08 | Сообщение # 7
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 279
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
Не можу терпіти, коли на кермі щось висить та заважає керувати. Для пакетів для перевезення в мене є гачок між кермом та сидінням і під ногами достатньо місця. Ще можна мені прикрутити кошик на клюв та кофр на багажник.А ще завдяки полику не летить болото і штани чисті.

і8086, саме так! Скутер, Електроскутер в плані перевезення вантажу і чистих ніг )) - дуже зручний на відміну від Дельти, Альфи і їм подібним!

Особливо дратує, коли в пакеті є склотара biggrin , а пакет телімбається і стукає в бак.

і8086, яка ціна питання самого донора (пластик, рама і т.д. ), не враховуючи комплектуючі, які були використані із попереднього проекту ?
 
i8086Дата: Среда, 11.10.2017, 19:04 | Сообщение # 8
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1963
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
Весь кошторис я не представлю, все купувалося в в різних продавців. Щось нове, щось б/в з розборки.
Близько 10 тис. грн. було витрачено. Практично новий скутер без двигуна, бензобака, вихлопної, варіатора...
 
zevs0812Дата: Среда, 11.10.2017, 20:36 | Сообщение # 9
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 279
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
Близько 10 тис. грн. було витрачено.

Я вважаю, що воно того  варте і буде служити не один рік!

і8086, а чого вирішили перейти з Електромопеда на Електроскутер?
 
i8086Дата: Среда, 11.10.2017, 22:59 | Сообщение # 10
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1963
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
i8086, яка динаміка, максимальна швидкість на даному скутері? А також, яка вага ТЗ? На скільки важчий від попереднього?
Динаміку не знаю з чим порівняти, бензиновими скутерами не користувався, десь на рівні альфи/дельти мабуть. Максимальна швидкість 60км/год, якщо спідометр не дуже бреше. Вага - точно не зважував, близько 70кг, наскільки важчий від попереднього - мабуть не важчий. Рама за вагою не набагато важча, зато в попереднього більше метала, крила, багажники і т.д. Хлопці порівнювали з аналогічним бензиновим скутером, то казали, що мій легший.

Цитата zevs0812 ()
Я вважаю, що воно того  варте і буде служити не один рік!і8086, а чого вирішили перейти з Електромопеда на Електроскутер?
Сподіваюсь, що так буде... Теперішня якість комплектуючих дуже низька, пластик взагалі кажуть ламається якщо просто стоїть. Але в мене дещо умови експлуатації відрізняються, немає вібрацій від ДВС, крейсерська швидкість менша. Є стимул обережніше їздити, адже ж ремонт потім дорого обійдеться...
Чому вирішив перейти на електросекутер - ви вже майже всі причини назвали. Добротний бардачок під кермом, поміщаються ідеально дві 2л пляшки води або папка з документами або ще якійсь дрібниці, вище бардачка гачок для пакетів з базару, під ногами достатньо місця для сумок і т.д. Під сидінням бардачок з замком. Захист ніг від бруду. Якось раз проїхав 70 км, з них близько 30км по болоті і ямах, був здивований що ноги чисті.
Ну і майже закінчений товарний вигляд. Часто мене плутають з бензиновими колегами. Але коли починаю їхати, то щелепи опускаються biggrin  На вигляд бензиновий скутер, а ні звуку, а ні диму... А ще більше усмішка, коли відкриваю ніби справжню кришку бензобака, а там схований роз'ем для зарядки ХТ60.
До речі, про музику, скільки їздив з музикою, практично ніхто не звертає увагу, якась реакція на клаксон ще є, а все інше так собі.


Сообщение отредактировал i8086 - Среда, 11.10.2017, 23:09
 
zevs0812Дата: Четверг, 12.10.2017, 12:24 | Сообщение # 11
Генерал-майор электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 279
Репутация: 8
Статус: Оффлайн
Цитата i8086 ()
Але коли починаю їхати, то щелепи опускаються   На вигляд бензиновий скутер, а ні звуку, а ні диму...

На мій Електромопед реагують так само, особливо ті, хто бачить перший раз  biggrin
 
i8086Дата: Пятница, 13.10.2017, 19:03 | Сообщение # 12
Генералиссимус электротранс
Группа: Проверенные
Сообщений: 1963
Репутация: 23
Статус: Оффлайн
Цитата zevs0812 ()
Пардон, не просто скутер   , а Електроскутер чи краще сказати Electro Wind.
Тоді краще електрогадюка biggrin (Electro Viper), бо електровітер не звучить.

 
Форум » общий раздел » Самоделки » Электроскутер Viper Wind (Создан на базе китайского скутера 50сс Viper Wind)
Страница 1 из 11
Поиск: